LaDepozit - mai mult spațiu, mai puține griji!

 

    Conceptul de „self storage” este unul relativ nou pe piața din România. De cele mai multe ori te gândești pe unde să mai „pitești” tot felul de lucruri. Deși ai casa plină, mereu îți achiziționezi ceva pe ideea: „pe asta nu o aveam!”. De aici rezultă și aglomerarea spațiului în care locuiești.


Să vă povestesc „din casă”! 


    În această vară mi-am pierdut mama și durerea nu mi-o pot descrie în cuvinte, dar pentru că are legătură cu subiectul de astăzi am să continui cu povestea.

    Știți cum este, când ai neam mare, la un astfel de eveniment îți vin „mătușicile”, „unchișorii” și încep să îți zică să faci una, să faci alta... tot felul de sfaturi. Totuși, am selectat din toate cele auzite următorul lucru: „Draga mea, să zugrăvești, să strângi toate hainele ei și să le depozitezi (că trebuie să le împarți). Când ai terminat cu toate astea să chemi preotul să îți facă slujbă în casă!”.

    Zis și făcut, printre lacrimi și suspine m-am apucat temeinic de treabă. Am „scuturat” șifonierele de haine să le pun în saci, electrocasnicele le-am pus în cutii și mobila am demontat-o ușor ca apoi să o depozitez. În așa fel muncitorii vor putea să zugrăvească fără să se împiedice de ea.

Dar, ce să vezi, m-am trezit cu mormanul de saci de haine și mobila demontată în casă și nu știam ce să fac cu ele?! Era clar că nu le pot lăsa în mijlocul casei.

...Și cum trăim în era tehnologiei, am consultat pe „nenea Google” să îmi dea soluții la dilema mea.



LaDepozit m-a cucerit la primul click. 


De ce spun asta?


    Păi...vă redau din ce am citit despre ei: 

„Spațiile noastre de mici dimensiuni (1.75 mp, 3,5 mp, 4,8 mp, 14 mp sau 28 mp) pot fi închiriate pe termen scurt, mediu sau lung. Contractele sunt încheiate flexibil, clientul având opțiunea să renunțe oricând la serviciul ales. Bunurile sunt depozitate în spații izolate, curate și moderne, care beneficiază de monitorizare video non-stop, asigurare și alarmă (opțional). Accesul clienților în incinta locației este disponibil non-stop, totul fiind automatizat. Clienții au la dispoziție o aplicație pe mobil pe care o vor folosi pentru accesul în incintă. Facturarea este lunară și automatizată. Suplimentar, clienții pot opta pentru servicii de transport/manipulare sau închiriere dubă fără șofer. Aceste servicii sunt contra-cost.”

 

    Cum să nu îmi sune tentant să apelez la serviciile lor. Vitrina mamei, din lemn masiv, trebuie să fie bine depozitată în container de depozitare, altfel cred că mă bântuie noaptea...fac haz de necaz!

    Lăsând gluma la o parte, chiar sunt de real ajutor în aceste circumstanțe și nu numai. 

    Ideea de a depozita poate să fie utilă și pentru: 

- antreprenori la început de drum (să depoziteze primul stoc de marfă); 

- biroul a devenit neîncăpător din cauza cutiilor cu arhivă (știm bine că nu poți scăpa de 

   arhivă pentru o perioadă de timp); 

- lucrezi remote și atunci te simți sufocat de cărți sau bunuri la care nu vrei să renunți; 

- te muți din țară pentru o perioadă determinată... și tot așa, exemplele pot să curgă. 

    Cert este că boxele de depozitare sunt la-ndemâna oricui. 

    LaDepozit ai containere de depozitare...scapi de „aglomerația” din casă și îți faci viața mai frumoasă.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly

 



 

 

Comentarii