De la vis la realitate, la un click distanță, cu spiridușul Biano.ro!

  




Hey, salut! Sunt spiridușul Biano, eu fac ca toate visele tale să devină realitate...bine, bine, nu chiar toate decât cele care țin de amenajarea casei tale...știi tu: mobilă, decorațiuni, accesorii.

Cu alte cuvinte dă un click repede, repejor (Open Sesame!) pe Biano Studio (am și studio, ce mai zici de asta?!) și ai să descoperi în 3 mișcări cum să redecorezi sau de ce nu, să mobilezi casa nouă: livingul, dormitorul, bucătăria, biroul, grădina, ș.a.m.d.

 

Este simplu ca „Bună ziua!”, urmărește cei trei pași:

 

- Te asiguri, pentru început, că ai un cont pe Biano.ro, dacă nu , durează doar câteva secunde să creezi unul;

- Apoi, pe mine mă găsești dacă selectezi pictograma albastră aflată pe interfața site-ului Biano, sus, sus, în dreapta, în colț. Apasă pe butonul „Creează un proiect nou”, setează vizibilitatea proiectului pe modul „Public” și....tadaaa - amenajează-ți încăperea așa cum dorești și de ce nu, la bugetul pe care ți l-ai stabilit, împreună cu „your better half”!

- Hehehe, joacă-te cu mobila până obții exact ceea ce îți dorești. La final, după ce ești mulțumit/ă dă-mi un pupic, unul mic și nu uita, salvează proiectul tău să nu uiți cumva ce ai selectat ... glumesc și eu, nu am voie?

 

Ca să vă lămuresc despre ceea ce vorbesc și ceea ce trebuie să faceți, vă recomand să urmăriți videoclipul de mai jos:




 

 

 ( P.S. îmi lași apoi un review, după ce ai terminat, pentru mine că’s simpatic! Sunt și eu curios dacă te-ai distrat selectând din mii de sugestii).

Eu, spiridușul Biano, mi-am încheiat aici prezentarea, o las pe Jolly să vă povestească ce a făcut ea cu mine prin Studio.


Amuzant spiridușul, nu?

 

Pentru că tot trăim într-o vreme atipică, cu mască, mănuși și dezinfectante, când îți dorești un anume lucru, nu mai stai să colinzi prin magazine, ci stai să cauți virtual ceea ce îți dorești. 

Pentru că de mult îmi doream să îmi schimb dormitorul m-am decis cu „conul soț” să apelăm la motorul de căutare online de mobilă Biano. 

 

Ce am desoperit? Cum ne-am amenajat virtual dormitorul? Cam la ce buget ne-am încadrat? 


Ne-am dat „liber” la shopping de mobilă!




 

Să vedem ce ne-am ales:

 

Ne-am ales un pat alb ca spuma mării. 

Denumire: Malta Pat

Preț: 698,40 Lei

 

Nu am uitat de saltea la pat.

Denumire: Saltea Ortopedică Green Future Aloe Vera, 160x200cm, memory 

foam, 18cm, anatomică, cu husă din fibre de bambus tratate cu aloe vera, 

antialergică.

Preț: 690,00 Lei

 

M-am aruncat până la capăt, am vrut și lenjerie nouă, inspirațională cu 

inscripții.

Denumire: Lenjerie de pat dublă Take It Easy, Bedora, 4 piese, 100% bumbac, 

multicoloră.

Preț: 79,00 Lei

 

Apoi am ales dulapul de haine, mare și încăpator, tot alb.

Denumire: Dulap haine 75354 PAL înfoliat/MDF lăcuit, alb, Paris

Preț: 2659,00 Lei 

 

Eu m-am „înfipt” la o comodă albă, superbă. Soțul a bombănit, dar eu am dat 

click. 😁😁😁

Denumire: Expedo Comodă Maria, alb lucios

Preț: 2770,00 Lei

 

De mică mi-am dorit o masă cu oglindă, albă, imaculată și mi-am găsit-o exact 

cum mi-am imaginat-o.

Denumire: Masă de toaletă de calitate, cu oglindă rotativă și scaun

Preț: 473,10 Lei

 

Ne-am schimbat și plafoniera.

Denumire: Plafonieră LED Giron, albă, 9,5/40cm

Preț: 96,00 Lei

 

Și ca totul să se integreze, ne-am „tras” și un tablou. Acesta o să „domnească” 

deasupra patului.

Denumire: Tablou din 5 piese, Scott

Preț: 99,00 Lei.

 




Sincer, prin faptul că ai posibilitatea să îți amenajezi virtual încăperea, este nemaipomenit. Mărești, micșorezi, alegi, elimini, re-alegi, vezi cum se așează toate, exact cum spuneam și în titlu: vis devenit realitate!

Până am ajuns noi la finalul proiectului, ne-am jucat vreme de câteva ceasuri, chiar a fost distractiv, plus a fost un lucru benefic pentru că am stat cu familia și ne-am consultat, fii-mea venea și pleca, mai râdea de noi deoarece eu puneam comoda soțul o scotea, voia alta, eu nimic și pace! 

Cele mai frumoase momente sunt cele petrecute cu familia, iar Biano, mi-a dat aceste momente. 

Am uitat să menționez, a participat și socrul meu. A venit la noi în vizită! Nu locuim în același oraș.

După orele distractive pe care le-am petrecut în click-uri și alegeri de mobilă, ne-am pus totul în coș și ne așteptăm coletul. De-abia așteptăm să ne „lăfăim” în alegerile făcute.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

 

xoxo jolly




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii