La taclale despre Tehnocultura...

  



 

Mai nou este un trend al podcast-urilor, iar eu nu mă dezic de acest trend și de ceva timp ascult 2-3 dintre acestea. 

Nu sunt o împătimită, dar atunci când vreau să aud ceva în căști să mă pot deconecta de viața cotidiană, îmi aleg unul din podcasturile pe care le ascult. 

Avea mama mea o vorbă: „nu că zic, dar vreau să spun” și după vorba mamei mele vă spun și vouă că podcast-urile au rolul lor în viața fiecăruia. 


De ce zic asta?


Păi poate sunteți interesați de un brief al unui subiect sau poate vreți să râdeți un pic să vă descrețiți fruntea sau cine știe ce subiecte v-ar interesa...cum ar fi un subiect aparte: „Nu poți să ai cititori fără să îi crești”...


Nu cu mult timp în urmă, m-am contrazis cu soțul pe tema telefoanelor pe care le folosim. Eu sunt o împătimită Apple (telefon, laptop, smartwatch, airpods și iMac) iar el nu renunță la Samsung (telefon, ceas, frigider, mașină de spălat, TV, cuptor cu microunde) pentru nimic în lume. Și cum soțul trebuia să îmi demonstreze că are dreptate „s-a împiedicat” de un podcast de tehnologie.



Tehnocultura, un podcast susținut de Vlad Bănică și Manuel Cheța, nișat pe tehnologie, știri, știință, din care îți extragi destule explicații pe care dorești să le afli. Cu alte cuvinte dedicat celor pasionați de cunoaștere. 

După ce am ascultat împreună episodul 97 -„un măr amărât”, soțul a început să bată niște apropouri referitoare la cadourile primite de cei doi prezentatori și am râs împreună. 

Dar să lăsăm ceea ce s-a întamplat între mine și soț și vreau să îmi dau și eu puțin cu părerea despre ceea ce am auzit.


Co-prezentatorii sunt în largul lor, au și mici discuții în contradictoriu, dar per total îți dau impresia că sunt la o bere în oraș, se mai și „înțeapă” subtil. 

Nu este plictisitor ceea ce asculți, iar informațiile sunt pe înțelesul tuturor. Pe soțul meu chiar l-au „atras”, pe mine nu atât de tare. Eu sunt mai mult pe ceva „glumițe”, mai dinamic. Fiecare cu preferințele lui în familia mea.

Se simte pasiunea pe care o au și au un vibe super, chiar am rămas uimită că podcastul Tehnocultura  îl poți găsi pe toate platformele, nu le-a scăpat una, ceea ce nu este deloc rău.



Per genere sunt bine pe nișa lor, dar dacă vor să își mărească publicul ascultător, dacă pot spune asta, din când în când să aducă un invitat, iar invitatul să fie pe o nișă diferită. Așa au parte și de outsideri pe care prin vibe-ul host-ilor îi determină să rămână.

Mi-am permis să îmi dau cu părerea, deoarece așa mi-aș face eu un podcast, mai dinamic și cu invitați „puși pe șoti”.

 

Ca și o încheiere, voi ce părere aveți? 

Aștept cu nerăbdare răspunsurile voastre.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly

 

 

 

Comentarii

Manuel Cheta a spus…
Mersi de articol. Da, ne-am distrat și noi pe baza cadourilor primite de la partenere. De parcă știau exact ce vrem :D Podcastul trebuie să fie un mediu lejer și liber de transmitere a informațiilor și de aceea îmi place poate chiar mai mult decât radioul. La fel ca in blogging, vorbești despre pasiunile tale și sper
Manuel Cheta a spus…
... ca oamenii să fie atrași cât mai mult către mediul acesta :D