La Cabine și invitația la Palacio de Oriente

 


        

        Nu cred că v-am povestit despre noua descoperire pe care am făcut-o!

        Eu am un ten „extrem” de sensibil și nu pot folosi produse din multe game pentru că mă irit fantastic de tare, dar asta nu mă împiedică să încerc diferite produse pentru îngrijirea tenului, care apar pe piață. 

        O dată cu înaintarea în vârstă am constatat că nu mai pot să îmi las tenul fără să îi aduc un mic „aport” de hidratare sau o curățare aparte, așa că m-am pus să caut și să testez diferite fiole cu colagen, botox, acid hialuronic, chiar și cu vitamina C de pe piață, pentru a vedea rezultatul și pentru a-mi ajuta tenul să arate spectaculos în fiecare zi. Ridurile de expresie încep să își facă apariția, elasticitatea tenului nu mai este ca la 20 de ani, așa că „paza bună trece primejdia rea!”.




        Tot am testat și „para-testat” produse diferite, dar... am descoperit La Cabine Farmacia la Preț mic și am răsuflat ușurată...este exact ceea ce mi-am dorit, un produs parcă făcut special pentru tenul meu și problemele cu care mă confrunt atunci când încerc să utilizez produse pentru îngrijirea tenului. (țin să fac această paranteză și să spun că nu sufăr de cuperoză, am făcut tot felul de teste și nu s-a putut determina nici până acum ce îmi irită tenul, dar cremele sunt pe primul loc, orice cremă, nu contează gama, cât este de scumpă sau de ieftină, mie nu îmi priește. În schimb fiolele sunt prietenele mele, tenul meu chiar se bucură atunci când le utilizez!)




        Toate produsele La Cabine îmi priesc, dar La Cabine BOTOX este exact ceea ce îmi face tenul să „exclame”: tinerețe, fermitate, frumusețe și netezire instantă. Adio semne ale îmbătrânirii, La Cabine le estompează vizibil de la prima utilizare. Ce îmi pot dori mai mult?

        Fiolele La Cabine sunt fiole concentrate cu diferite substanțe, vitamine, minerale, aminoacizi care oferă fermitate și restructurează arhitectura feței, hidratează epiderma și redă elasticitatea naturală.

        Fiolele La Cabine cu colagen reglează densitatea de colagen din piele pentru a preveni apariția ridurilor și pierderea elasticității. 

- Spilanthes Acmella care stimulează activitatea fibroblastelor, crește dinamica celulară, reorganizează și strânge rețeaua de fibre de colagen, crescând densitatea și fermitatea pielii încă de la prima aplicare.

- Tetrapeptide, bazate pe refacerea arhitecturii biologice a pielii, reglând cele 9 gene de colagen ale pielii, reducând ridurile, întărind și restructurând în același timp arhitectura facială.

- Scualen, cu proprietăți hidratante, care ajută la prevenirea pierderii de umiditate, oferind suplețe, restabilind funcția de barieră a pielii.

- L-Carnosina care protejează proteinele structurale precum colagenul, întârziind procesul de îmbătrânire, prevenind apariția ridurilor și pierderea elasticității pielii.

        Fiolele La Cabine concentrate, pe bază de Vitamina C redau luminozitatea și vitalitatea pielii, previn semnele oboselii dar și îmbătrânirea prematură, uniformizând nuanța tenului încă de la prima aplicare.

- Datorită tehnologiei cu Fosfolipide, ingredientele active pătrund mai ușor în piele, sporind eficiența produsului.

- Formula, mai conține în afară de Vitamina C, Proteoglicani și glicopolimeri, care hidratează pielea, oferind la atingere un aspect catifelat.

- Aceste fiole sunt indicate pentru pielea normală sau uscată, pentru uz zilnic.

- Fiolele sunt realizate cu o tehnologie specială care permite absorbția rapidă și eficientă a substanțelor active în piele pentru un efect imediat.

- Folosirea regulată a fiolelor cu Vitamina C contribuie la obținerea unui ten mai luminos și mai tânăr, studiile arătând o descreștere a ridurilor cu până la 70%.

        La Cabine a dezvoltat formule foarte avansate și de precizie, pe baza experienței profesionale a saloanelor cosmetice din lumea întreagă.

        „Ai nevoie de un boost de prospețime pentru pielea ta? Fiolele din gama La Cabine pentru îngrijirea tenului sunt cei mai buni aliați! Pentru că frumusețea se întreține din interior, mai ales atunci când este vorba despre hidratarea, suplețea și fermitatea pielii tale. Produse cu ingrediente naturale și tehnologii inovative, fiolele cu ingrediente concentrate și testate dermatologic sunt fabricate în Spania.”



        Și uite cum, după postarea acestui articol, primesc un e-mail care mă lasă cu „gura căscată”! Stau și îl citesc de trei ori și mă ciupesc în același timp ca să nu cred că visez „cai verzi pe pereți”! În acest e-mail sunt invitată (da, chiar eu!) de către Curtea Regală a Spaniei, un weekend la Palacio de Oriente, ca să folosesc produsele La Cabine chiar la ele acasă. Spania, vis devenit realitate! Deși mă pot lăuda că am călătorit ceva în lumea aceasta, Spania mi-a scăpat până acum, până la această invitație! 

        Nu stau pe gânduri și rezerv direct „biletul magic” via Spania. Dacă aș fi putut să mă teleportez, nici măcar o secundă nu dura să mă gândesc aș fi fost direct acolo, dar teleportarea încă nu este accesibilă.

        Și uite-mă pe mine peste câteva zile la Palat, invitat special de Curtea Regală a Spaniei! Vaiii! Ce îți poți dori mai mult???

        Nu știam că „tenul meu pretențios și fițos” este „biletul magic” către roialitate. Dar...mă ciupesc iar și îmi încep discursul despre fiolele „magice” care mi-au înlesnit acest „periplu prin roialitate”! 

        După o noapte cu o cină fastuasă, un pat regal, o baie înmiresmată, vine dimineața! O dimineață ca în povești, unde mi-am servit cafeaua pe o băncuță albă și am privit o grădină superbă viu-colorată, am fost invitată să prezint La Cabine și efectul lor „miraculos” pe tenul meu „problematic”! Nu am stat pe gânduri și le-am descris, un pic stângaci (emoțiile erau de vină), cum tenul meu se luminează imediat după aplicare. Le-am spus că fiecare fiolă conține exact doza necesară de care are nevoie pielea ta. Noroc cu fiolele concentrate cu efect de botox care mi-au relaxat fața, altfel rămâneam cu grimasa uimirii impregnate pe față. Nici nu vă puteți imagina emoțiile pe care le aveam, stângăciile erau la ordinea zilei! Eram uimită, crispată, entuziasmată cu alte cuvinte eram „un amalgam de emoții și sentimente”. Mă treceau 30 de mii de fiori și trăiri. 




        Cert este că, după o asemenea experiență, nu am să încetez să scriu despre La Cabine, fiolele care mi-au adus „roialitatea” la ușă și m-au făcut să mă simt ca o regină, deși nu am sânge albastru. 

        Acest articol „roial” a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021.

xoxo jolly         



        





Comentarii