Bottega Verde - hidratare, relaxare la fiecare încercare!

 


        

        Stau în casă și mă întreb:  „Oare cu ce am să mă hidratez?”. Iarna este după colț și pielea mea cere răsfăț. Cum la SPA-uri este greu să ajungi încerci să îți faci un SPA chiar la tine, în casa ta! Și uite cum te apuci să „aduni” creme, tratamente și alte minuni! Dar când le-ai achiziționat vin eu și te întreb: „De unde le-ai luat?”. Dacă un răspuns nu ai, te ajut eu, „nu e bai”! De Bottega Verde ai auzit? ... tu taci și te uiți timid ... nu-i nimic, îți spun eu tot, de unde sunt și tot ce pot! Un exemplu și mai clar este pe un calendar și cu o hartă la-ndemână să facem tradiția bună! 

        Au o istorie „veche”, mai exact de 45 de ani, de când au devenit etalon în industria beauty și încă ceva, aromele lor sunt „culese” din toate colțurile lumii  pentru ca tu să ai parte de momente perfecte de hidratare și relaxare (cum am spus mai sus: SPA la tine acasă!). Aceștia au reinventat conceptul de produse naturale prin hidratare intensă și arome inedite. 

        Atunci când accesezi Bottega Verde, știi ce vezi? Îți spun eu ca „preambul” să ai idee de pe acum! Accesezi direct la game și îți dezvăluie tot ceea ce ei îți pun la dispoziție. 

        Și uite ce au,  „mai pe larg”: produse de make-up, produse pentru ten, produse pentru corp, produse pentru păr, parfumuri care te îmbie cu mireasma lor, produse pentru casă, produse pentru copii, produse pentru bărbați și chiar și produse „travel size”. Ce îți poți dori mai mult? 

        Ai de unde să alegi, doar accesează Bottega Verde ca să le vezi!

        Mai sus vă spuneam de hidratare și de „ingredientele” din produsele Bottega Verde adunate din toate colțurile lumii. Păi să continui, zic! 

        



        Am să încep prin a vă descrie „ingredientele minune” pentru hidratare. Acestea sunt:

  •          Karite -unt de shea- emolient și intens hidratant;
  •          Mandorle -migdale- este ideal pentru proprietățile emoliente și hidratante;
  •          Olivo -măsline- hidratare intensă cu ulei de măsline;
  •          Pepe Rosa -piper roz- oferă hidratare zilnică, necesară pielii tale și o senzație de bună-stare;
  •         Emozioni Floreali  -extract de trandafiri-  formula cu uleiuri hrănitoare și emoliente ce protejează și hidratează buzele și pielea;
  •        Aquattiva -extract de alge verzi și apă de bambus-  24h de hidratare intensivă;
  •       Cioccolato -ciocolată- hrănește și hidratează pielea;
  •       Terre speziate -extract de ghimbir- un cocktail de zaharuri cu acțiune hidratantă;
  •       Avena -derivați ai ovăzului- proprietăți hidratante și calmante ale pielii.        

        Cât am descris mai sus doar despre „aromele și ingredientele” de hidratare de la Bottega Verde, mi-am dat seama că peisajul din jurul meu s-a schimbat brusc. Mă simt ca într-o pădure „exotică”, înconjurată de „miresme îmbătătoare”, exact ca într-un „colț de rai”. 
        Diferitele creme de corp pe care le am de la Bottega Verde, o dată ce le-am deschis mă „transpun” într-o stare de extaz. Îmi aduc în minte de „dorul de ducă”  în cele mai frumoase locuri de pe Globul Pământesc. 
        Ce „feeling” este să ai atâtea trăiri în momentul în care deschizi o cutie de cremă! 

        Acest articol „cremos și hidratant” a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly 




        







Comentarii

Unknown a spus…
Minunate produsele !!!!
Jollysweet a spus…
Da, într-adevăr sunt!