Să creăm un loc sustenabil pentru generațiile viitoare! E.ON România


        

        Lumea se „înnegrește” E.ON România o „înverzește”! 

       Noi în general producem „mult gunoi” (după spusele soțului meu), dar mulți nu ne gândim la colectarea gunoiului selectiv. Firmele de salubritate pun „pe tapet” colectarea gunoiului selectiv, însă, chiar dacă vedem „cupolele” galbene, verzi sau albastre tot degeaba, le aruncăm pe toate la gunoiul menajer. 
        Într-un reportaj, nu de mult, am vazut că suntem „un plastic” total. De ce mă exprim așa? Este foarte simplu, totul este din plastic și îl „ingerăm” la orice mișcare pe care o facem inclusiv din haine, încălțăminte, jucării, tacâmuri, etc. 



        Îmi aduc aminte din copilărie, că trebuia să ducem maculatură la școală și uite cum căram eu sacoșe de maculatură. Acum parcă nu mai este chiar așa, observ asta la copilul meu, nu am dus până acum deloc în afara de manualele de anul trecut. Când eram mai mică, erau în cartiere amenajate puncte unde duceai sticlele și le vindeai. 
        Știați că sticla este 100% recilabilă? Mai „valoroasă” este sticla incoloră deoarece, o poți folosi în mai multe scopuri. Produsele îmbuteliate în sticlă rămân la fel de proaspete ca în momentul îmbutelierii pentru că sticla nu se deteriorează, nu se corodează, nu se pătează. Așa că, în fiecare an când facem sosurile de zarzavat sau cele picante, amestecul de „albituri” pentru ciorbe, murăturile, etc., le punem pe toate în recipiente de sticlă.

  





        Dar nu vreau să mă opresc aici. Pe balconul nostru avem foarte multe flori, plantate de mine și uneori mă ajută copilul și soțul. Ador plantele și îmi sunt tare dragi și răspunsul lor este pe măsură, se vede clar că mă iubesc și ele pe mine, deoarece înfloresc și le simt cum vorbesc cu mine atunci când le ud sau le tratez. Bineînțeles și în casă avem plante, dar nu numai plante ci și legume. De exemplu: roșii cherry, ardei iuți, busuioc, mentă, ceapă cu alte cuvinte „o mini seră” de legume.




     

                        


        Am observat că „dragostea” pentru plante am insuflat-o și fetei, dar și soțului, iar eu am „perpetuat” cu reciclarea. De exemplu lucrurile mai vechi le transform și le dau o altă față sau o altă întrebuințare. Fetița mea din toate mărgeluțele, paietele sau lanțurile rupte le recondiționează sau le dă o formă. Amândouă am făcut măști decorative, cercei, lanțuri, brățări, hăinuțe, etc. Suntem foarte creative. 
        Soțul meu a recondiționat parte din mobilierul pe care îl avem. Familia „mini-tehnicus”! 
        Pentru că ne pasă de natura din jurul nostru ne-am interesat de E.ON România. Împreună putem construi lucruri magice, cu fiecare gest pe care îl facem putem crea un loc mai curat. Tot E.ON România prin campania „We has no limits”, ne îndeamnă pe fiecare dintre noi să conștientizăm puterea comunității și a acțiunilor noastre de zi cu zi asupra planetei. Pentru că doar împreună putem schimba felul în care consumăm resursele și doar împreuna putem crea un viitor nelimitat de verde.
        Mi-am dat seama că prin micile gesturi pe care le facem, ajutăm la această campanie. Micile gesturi contează! Tu nu vrei un viitor verde?
        Sloganul campaniei „We has no limits” este inspirațional. „Împreună” reprezintă un „Noi” colectiv, o invitație de a contribui și schimba ceva pentru fiecare dintre noi, pentru societatea noastră și planeta pe care trăim. Când acționăm și lucrăm împreuna, fiecare gest mic contează și nu există limite pentru ceea ce putem realiza. Cu fiecare schimbare, lumea va fi un loc mai curat și mai verde pentru fiecare dintre noi. Lucrând împreună, putem depăși marile provocări ale prezentului și putem face viitorul mai sustenabil și mai bun pentru noi toți. Împreună nu avem limite. 
        Tu cum contribui la viitorul tău, al nostru, al tuturor?




xoxo jolly



          

        









Comentarii