Huse, folii, tot ce vreți, numai la BrandGSM vedeți!

                     



        Ne apucăm de scris anul acesta? Vine dead-line-ul și eu tot mă „câcâi” să încropesc ceva cât mai original. Și acum ar trebui să încep prin a vă spune din experiența mea cu husele de telefon și foliile pentru ecran sau cel puțin așa am înțeles eu. Ha ha ha!

        Când eram mai mică, Doamneee, schimbam telefoanele ca pe șosete, trebuia să fiu în „trend”! Pe atunci, cu cât erau mai mici cu atât erau mai „mișto”. Acum umbli cu „tableta” (aceasta fiind telefonul) care trebuie să fie cât mai mare! 

        Dar nu vreau să fiu răutăcioasă deoarece telefonul este „nedezlipit” de mâna mea și își face treaba perfect. Totuși, ca să funcționeze cum trebuie, îi achiziționezi „îmbrăcăminte” și îl „în-foliezi”. 

 Alegerea perfectă pentru un telefon „trainic”!


       Husa pentru telefon - un „bling-bling” necesar!


        Am diferite huse pentru telefon pe care le consider, în primul rând, „o tușă” personală adusă în „fashion-ul” telefonului și pe care le schimb în funcție de „costumația” îmbrăcată pe timpul zilei. Dar printre aceste huse, am una „bătrână” și „cojită” pe alocuri de la Guess pe care o folosesc mai tot timpul. Se integrează bine cam la toate ținutele pe care le port și este rezistentă (la câte „trânte urâte” a luat telefonul, husa a rezistat cu „stoicism” și l-a protejat). O prefer pe aceasta (deși, cum am mai spus, am foarte multe) deorece, la cât de uzată este, tot superb arată și se pot face diferențe vizibile față de o husă non-brand. 
        Am ales BrandGSM pentru accesoriile de calitate pe care le găsesc pentru telefonul meu, al fetei mele și al soțului meu(...și ale prietenelor, că așa fac eu când mă încântă unele lucruri :) ). 

         Folia pentru telefon protejează ecranul de zgârieturi, murdarie și crăpături!


        Una din peripețiile telefonului a fost în parcarea unui mall din București. Am parcat mașina și mă tot chinuiam să îmi sun copilul (fata mă rugase să îi iau un anumit ceai) și nu îmi răspundea. Țineam telefonul cu umărul la ureche (nu mai aveam baterie la căști) și l-am simțit cum alunecă „perfect pe ecran” pe betonul rece al parcării subterane. Căzătura s-a auzit în ecou. L-am ridicat repede (noroc că avea folie de protecție) și am constatat că era spartă folia pe margine, în colțuri (folia preia șocul și se sparge ea în locul ecranului). În rest telefonul nu a pățit absolut nimic. Folia pe care o am pe ecranul telefonului este privacy(protejează de privirile indiscrete ale celor din jur). Eu numai acest tip de folie folosesc ca să nu am „musafiri nepoftiți” în momentul în care îmi „butonez” telefonul. Confidențialitatea pentru mine este mare lucru! 
        În general, se observă că pe măsură ce prețul la folii și huse crește, cu atât calitatea lor este superioară. Însă, să nu neglijăm produsele mai ieftine deoarece putem găsi calitate și la prețuri mai mici.
        Cert este faptul că atunci când îți iei un smartphone (mai ales unul pe care ai dat „o căruță” de bani) este păcat să nu investești și în accesorii de calitate pentru el. Fără acestea îl poți sparge, îl poți zgâria, cu alte cuvinte îl poți deteriora. 
        După cum spuneam mai sus, eu folosesc numai folii privacy. De-a lungul timpului am avut numai folii de acest tip și bineînțeles că am observat și la acestea o diferență de calitate între cele scumpe și cele ieftine. Rareori există „ieftin și bun” sau cum mai spune românul „dai un ban, dar stai în față!”

        Acest articol „în-foliat” a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly 



       





Comentarii