Make TODAY a better tomorrow!!!

 


 

Este 6:00 dimineața și Turturica își savurează cafeaua, soarbe din ea cu atât de mult patos. 

Deși cafeaua este bună, Turturicăi îi zboară gândurile la noul loc de muncă. 

În sfârșit are ocazia să își pună în practică skill-ul și diploma de manager în turism. 

Recent și-a depus CV-ul la un resort din Moieciu de Sus unde a fost și acceptată.

...Și uite cum Turturica va manageria un hotel de 3 stele în inima muntelui.

Pornește grăbită spre job să nu cumva să întârzie din prima zi.

(notă: ar da urât să ajungă după ce toți sunt sătui de muncă!)

Este ora 7:00 și strânge tot stuff-ul pentru o mică ședință în care se vor face inclusiv prezentările.

Aude deja unele revolte deoarece este schimb de tură și cei care au lucrat în tura de noapte sunt destul de „șifonați”, dar nu are ce să facă, ședința chiar este necesară.

S-au adunat cu toții în sala de conferință și „zarva” este în toi.

Timid apare Turturica și se împiedică de prag. 😂😂😂

După prezentări, doamna contabil îi înmânează Turturicăi 2 bibliorafturi voluminoase. 

- Pe acestea trebuie să vă uitați urgent! Mai sunt două zile de predare pentru aprobarea ISU...

- Două zile? Doar atât?...pfff


Din mulțime își face apariția un domn distins. 

- Știți, trebuie să vorbim despre produsele promoționale pe care trebuie să le achiziționăm.

- Dumneavoastră cine sunteți? Nu cred că v-am văzut în timpul ședinței.

- Silviu Picolici de la marketing. Îmi pare rău că nu am ajuns în timp util la ședință, dar am fost să discut cu o firmă despre materialele promoționale. De aceea am menționat de ele la începutul discuției noastre.

Turturicăi i se pare cam impertinent Silviu și mult prea plin de el, dar fiind în prima zi la noul job îghite în sec și îi ascultă propunerea.

Acesta începe și vorbește de niște calendare și agende...lucruri banale pe care le primești cam în fiecare an de la diferite firme, corporații, prin campaniile lor de promovare. 

Turturica îl ascultă și mai are puțin și cască...

- Permite-mi să te opresc! Nu zic că este o idee rea, dar spun că este o idee banală, arhifolosită și anostă.

- Vreau ca materialele pe care le facem să aibă un impact major asupra brand-ului și să îl facă VIZIBIL. Pentru a reuși acest lucru, vreau să colaborăm cu Today Advertising care de peste 15 ani vorbește limba cadourilor promoționale. 

- Dacă se poate, doresc o cameristă și un ospătar să îmi facă un tur total al hotelului, inclusiv în camerele de depozitare de pe etaje.

Zis și făcut, pornesc la vizionarea hotelului.

După o oră, Turturica se întoarce în biroul ei și-l cheamă pe Silviu să detalieze metoda de promovare.

- Am observat că absolut nimic nu este inscripționat cu logo-ul hotelului: prosoapele, lenjeria, halatele de baie, obiectele de igienă și întreținere corporală, paharele, tacâmurile, șervețelele și meniurile, sacoșe de take away, etc. 

- Toate acestea trebuie să aibă ștanțat pe ele logo-ul, iar pe fiecare prosop se va adăuga și un mic mesaj. Ele rămân în mintea clienților.

- Nu știu dacă ai văzut filmul „Focus” cu Will Smith, dar spre sfârșitul filmului el a apelat la o metodă pentru a implata un număr unui gambler...Ideea era: cu cât numărul îi apărea de mai multe ori în fața ochilor sau îl auzea de mai multe ori, în momentul pariului el alegea acel număr...ceea ce s-a și întâmplat! Așa vom aborda  branding-ul hotelului! În momentul când vezi logo-ul imprimat peste tot în incinta hotelului totul îți rămâne impregnat și va funcționa ca un trigger în creieraș și-l va memora involuntar.

Plus, știm cu toții că toate produsele de igienă și întreținere corporală sunt luate din camera de hotel de către clienți și uite cum faci o reclamă offline a resortului.

Mai vreau să vorbim de uniforme. Cameristele vor avea rochia albă, șosete albe, papucii ortopedici albi, iar șorțul va fi grena cu logo-ul hotelului imprimat pe partea de bust. Recepționerele, vor purta cămașă albă cu sacou și fustă grena și logo-ul pus pe buzunarul de la pieptul sacoului. Ospătarii, nu contează că sunt femei sau bărbați, toți vor purta pantaloni și sacou cu cămașă albă, cravată, iar logo-ul pe buzunarul sacoului. Bucătarul și ajutorul de bucătar vor avea uniforma albă cu revere grena și bineînțeles logo-ul pe piept în partea dreaptă.

Cu Today Advertising o să colaborăm pentru toate aceste doleanțe pe care le am. 

Acum că am stabilit tot ceea ce ne trebuie, între timp mi-am permis să fac comandă de pe Today la un gadget - Smart Hydration Reminder. Pe acesta îl vom da tuturor angajaților. Se atașează pe sticla de apă și la fiecare 35 de minute îți aduce aminte să te hidratezi. 

Acesta este semnul meu de apreciere pentru tot stuff-ul și pentru că vreau să avem o colaborare fructuoasă.



După o zi de proiecte și rebranduire, Turturica pleacă acasă satisfăcută.

 

Ce părere aveți? Ce produse promoționale ați alege?

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly 

 

  

 

 

Comentarii