Fashion-istă din copilărie? Answear is a dream come true!

  




 

„Cine a spus că banii nu pot cumpăra fericirea? Pur și simplu nu a știut unde să meargă la cumpărături!” - Bo Derek

 

Cine este născut în anii ’80? Să ridice mâna!

Ah... amintirile mă „năpădesc”, amintirile mă „chinuiesc”! 

Frumoasă perioadă, mai ales când se apropia Crăciunul, toată familia strânsă la un loc, iar bradul împodobit cu 30.000 de culori și o instalație sărăcăcioasă de pâlpâia mai mult decât să funcționeze.😁

Dar... totul era mai simplu și lucrurile aveau o altă valoare pe atunci. Însă, toți se descurcau, aveau „ce le trebuie”!

Pe atunci mama mea era laborant chimist în port și avea acces la multe mărfuri venite de pe afară, plus două prietene bune stabilite in Germania, respectiv în Anglia. Cea care locuia în Londra, avea doi copii, o fetiță mai mare ca mine cu 2 ani și un băiețel mai mic cu 2 ani decât mine. Fetița era în vizorul meu că deh, mă îmbrăcam de „la Londra, guys”!:))

Față de tehnologia pe care astăzi o întâlnim, tind să cred că amintirile mele din copilărie duc către un film de lung metraj difuzat în alb și negru.

Dacă mai sus menționam de haine, am să mă mențin pe această linie...și mă întreb: dacă atunci ar fi existat Answear.ro - https://answear.ro/k/copii/fete/incaltaminte, ce mi-aș fi dorit de la Moșul grăsunel cu desaga plină? 

Pe vremea aceea nu existau opțiuni foarte multe în fashion și ceea ce găseai „mai acătării” erau niște rochițe „stil cearceaf încins la brâu” - și acestea erau un caz fericit -, în rest culorile, croielile mergeau pe aceeași linie dreaptă.

 


Dacă voiai într-adevăr ceva aparte, trebuia să te ai bine cu un croitor sau cineva din casa ta să se priceapă la croitorie. Eu am avut noroc cu mamaia mea care știa să facă de toate. 

Mama aducea reviste (notă: trase pe sub tejghea de la navigatori și de la nașul meu care era comandant de vas) și mamaia îmi croia câte o rochiță. Și acum îmi aduc aminte două din ele: una era albă cu buchețele de cireșe pe ea, iar cealaltă era un siclam satinat cu câteva urme șterse de portocaliu aleatoriu așezate. Păi aia modă, nene! 😁😁😁

Dacă mamaia mai trăia, cred că se credea în paradisul hainelor dacă accesa Answear.ro și nu mai trebuia să își chinuie mânuțele să încropească ceva pentru mine.

 

Answear - dream what you want to wear and more!

 

- ai varietate: aici se găsesc produse de la peste 500 de firme de top din întreaga lume. Îți este imposibil să nu găsești ceva care să nu îți facă cu ochiul! 😉

- produsul este expus până la cel mai mic detaliu, să fii sigur pe ceea ce ți-ai ales și să fii sigur că ceea ce ai cumpărat va fi produsul pe care l-ai vizualizat.

- deși produsele sunt livrate tocmai din Polonia, livrarea este rapidă, în maxim 48 de ore ele sunt pe teritoriul României și nu întârzie nici măcar de sărbători.

- posibilitatea de retur în 30 de zile sau mai bine zis cumpărături fără riscuri. Chiar dacă îți cunoști bine dimensiunile sau pe cele ale copilului, există o mică marjă de eroare și atunci returul este bine venit!

- programul de loialitate Answear Club - creat pentru cei îndrăzneți care nu se tem să își adapteze ținutele în funcție de inspirație. Acumulezi la fiecare comandă puncte AC pe care le poți folosi la următoarele comenzi pentru a scădea prețul chiar și cu 50%. Înscrierea este gratuită, iar de beneficii nu are rost să mai vorbim!



 

Printe pozele pe care le privesc mă uit la rochii fete pe Answear.ro și mă opresc la una din ele pe care cu siguranță copila din mine și-o dorește. O rochie din colecția Michael Kors confecționată din tricot cu imprimeu îmi face cu ochiul. 😉 Un model lejer cu mânecă lungă, decolteul rotund, iar finisajul este din manșetă. Pe o culoare bej-auriu, 100% bumbac, iar modelul este o fetiță superbă mulatră. 

Nu v-am povestit niciodată, dar nepoțelul meu este mulatru și este o dulceață de copil, vorbăreț din cale afară și curios mereu!

Uitându-mă fără să mai clipesc simt cum încep în mintea mea o conversație cu fetița din poză. 

- Nu-i așa că se așează bine rochia?

- Da și contrastul dintre culoarea pielii si culoarea rochiei este demențial!

Când eram eu mică, aveam părul negru abanos și dacă primeam această rochie sigur se creea același contrast.

- Ți-ai fi dorit-o, nu-i așa?

- Mă mai întrebi? Normal că mi-aș fi dorit-o, dar nu numai rochia!

- Și ce ți-ai mai fi dorit?

- Păi, să fiu sinceră, o geacă Boss pentru copii, pe o culoare aurie, cu buzunare și glugă, încheiere cu fermoar și guler ridicat.

           - Bună alegere, și mie mi-ar plăcea geaca! Altceva ce ți-ai mai dori? Ceva de încălțat, zic și eu, poate?
          - Normal, doar nu aș fi stat desculță! Mă gândeam la niște sneakers aurii tot din colecția Michael Kors. Toate la un loc creează un look demențial. Știi, întotdeauna am fost pasionată de bling bling-uri, tot ceea ce sclipește, lucește, pietre, pene, etc.

Așa că ținuta asta m-ar fi coafat perfect atunci!


Din spate aud o voce, destul de înfundată...

-Mamă, mamăă!

- Ce, unde, cum? Vreau, da vreau așa ținută!

- Mamă, cum să ațipești stând în fund pe scaun?

- Ce ai draga mea, cine a ațipit?

- Tu mamă! Mi-ai spus că vrei să scrii un articol, te-am lăsat în pace. Între timp m-a sunat o prietenă și voia să ieșim în fața blocului. Te-am tot strigat să te întreb dacă îmi dai voie, dar tu erai plecată pe tărâmul viselor.

- Și dacă tot m-ai trezit, ce zici de hăinuțele acestea pe care le-am ales de pe Answear.ro?

- Nu-s rele deloc, dar poate bagi în coș rochia că mi-ar prinde bine, părerea mea!

- Nu ziceai că ieși? 

(notă: în timp ce vizualizam hainele descrise mai sus, deja le adăugasem în wishlist-ul meu. Acum doar dau click și se duc în coș).

Bună tehnologia asta și tot ceea ce poți face cu ea.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly 


- Foto: preluare de pe site-ul Answear.ro

- Foto royalty-free: Shutterstock.com

 

 


 

 

 

 

Comentarii