Cu pisica la litieră...Imperial Care White


Ce??? 

Da...pisicuță pis, pis, pis, te-am visat azi-noapte-n vis!

Știați că pisica este al doilea cel mai popular animal de companie din gospodăriile urbane din România?

Peste jumătate din deținătorii de animale au acasă cel puțin o pisică.

În perioada pandemiei, 16% din proprietarii de pisici au declarat că au adoptat cel puțin o pisică.

Când ești „părintele” unei pisicuțe, faci tot posibilul să te interesezi ce este cel mai bine pentru ea. Te informezi în special la medicul veterinar despre îngrijirea ei, totul trebuie să fie perfect și felina să fie fericită.

Proprietarii de pufoșenii le alocă un buget lunar acestora. Cele mai cumpărate lucruri sunt: jucăriile, hrana, articolele pentru îngrijire, castroanele și zgarda.

Recent, nepoțica mea a primit în dar o pisicuță British Shorthair. O gingășie fără cusur. 

Bineînțeles că am fost să văd drăgălășenia! Cum stăteam cu mic cu mare în jurul ei, ochii mi-au fugit la litieră. Eram curioasă ce așternut igienic pentru pisici folosesc...

 

De ce am întrebat asta???



 

Pisicile sunt foarte sensibile la tipul substratului din care este alcătuit așternutul igienic. Acesta trebuie să aibă o granulație fină, care să nu le producă disconfort când pășesc în interiorul litierei și să nu genereze praf. Ele au obiceiul să „scarmene” îndelung în așternut atât înainte de a-l folosi, cât și după. 

Am observat de asemenea că litiera nu emană miros. Pisicuțele preferă să meargă pe lângă litieră dacă așternutul folosit nu acoperă mirosul emanat.

L-am întrebat pe vărul meu cum de arată curat și nu se simte miros de la nisipul pentru litieră. Mi-a spus că veterinarul i-a recomandat Imperial Care White- acesta i-a prezentat avantajele așternutului:

 

- are granulația fină;

- nu generează praf;

- are o capacitate mare de a acoperi mirosurile neplăcute;

- are un grad ridicat de rentabilitate, datorită consumului redus (folosesc doar o cutie de 6 litri pe lună)

 

Vărul meu nu ar fi luat animăluț de companie în casă, dar fiica sa l-a înduplecat. La un moment dat ar fi luat și iepuraș și cățeluș...cred că făcea grădină Zoo în casă. Este suficient să-i zică nepoată-mea vreau și el nu mai stă pe gânduri.

Dar s-a oprit la pisică alegând British Shorthair, pentru că este ideală pentru Alesia. 



Această felină este robustă, cu capul rotund, ochii mari, coada groasă cu vârful rotunjit.

Personalitatea ei este extrem de plăcută. Este foarte loială și prietenoasă, îi place afecțiunea, dar nu este acel gen de pisică insistentă care dorește tot timpul atenție. Obișnuiește să își urmărească stăpânii prin casă și să se așeze mereu în preajma lor.

Este foarte liniștită și ascultătoare, miaună puțin și nu este foarte energică. Doar acum când este micuță este mai energică, dar după vârsta de un an se calmează total... Acest aspect o face perfectă pentru ei, toți fiind plecați la serviciu și școală pe parcursul zilei. Pisicii i se pare interesant să se joace atunci când ei nu sunt acasă. Este o pisică manierată și rareori găsești ceva stricat prin casă.

Mi-a mai spus că este foarte inteligentă și îi plac jocurile interactive sau cele de tip puzzle. 

După toată această prezentare a pisicii, parcă mă trece un gând să îmi iau și eu pentru fiica mea, dar eu momentan am un cățeluș simpatic de aproape 8 ani și nu vreau să devină gelos. 

Dar nu se știe niciodată...

Ceea ce m-a atras și mai tare a fost așternutul igienic Imperial Care White; nu tu miros, nu tu praf și unde mai pui că o cutie ajunge o lună. 

Pisicuța este superbă și îngrijirea ei este destul de ușoară. Hrană adaptată nevoilor ei, așternutul igienic, jucării.



Voi ce ziceți? Să iau și eu o pisicuță?

Aștept răspunsurile voastre.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii