Alergii? Vorbești prostii...hai s-o facem - de-o lână - de oaie!

  

 

Să vorbim despre alergii, știți voi, chestiile alea enervante de vin la pachet cu strănut, lăcrimarea și înroșirea ochilor, muci?

De ce vă spun de ele? 

Povestea este „epică”!

Acum aproape 7 ani când mi-am cunoscut actualul soț, eram o tânără divorțată și cu un îngeraș de copilaș. Toate erau bune și frumoase, fluturași în stomac, conversații lungi telefonice, gen: „Închide tu! Ba nu, tu inchide prima!”, lucruri de „oameni serioși”... Așa că m-am gândit să-i fac o surpriză soțului meu (pe atunci iubitul) și să merg la el acasă cât el era încă la muncă, să pregătesc totul pentru o seară romantică ca să nu mă uite toată viața lui (de! M-a luat de nevastă, nu mai scapă acum). 

După cum spuneam, mi-am făcut cumpărăturile, știți voi... căpșuni, un vin rose, trei feluri de brânză și să nu uităm lenjeria...totul pus la punct de la A la Z.

Ajung acasă la el și mă apuc de „redecorarea” interiorului, lumânări și alte nebunii.

Merg în dormitor și mă apuc să schimb lenjeria de pe pat (notă: nu am făcut lebede din prosoape) dă-i și luptă-te cu cearceaful, apoi cu pernele... avea pe atunci niște perne mari pătrate și tari rău, dacă te trânteai mai tare pe ele, riscai un cucui!

Termin „bătălia” cu patul și mă așez confortabil să-l aștept. Ajunge într-un final „cavalerul pe cal alb” (notă: toate ne dorim asta, nu?). 

Ne punem frumos pe canapea să facem un toast în cinstea noastră. Spiritele se încing și bineînțeles urmăm calea dormitorului. 

Un sărut aici, un sărut acolo...pff... încep să strănut de mama focului, efectiv nu mă mai opream. Știu că sunt alergică de mică, nu la polen și ambrozie ci la tot ceea ce este sintetic, pielea mea se irită instant și mă transfort într-un mic monstruleț. 

Adi, acum soțul meu, chiar s-a speriat și tot căuta „vinovatul” iritației mele.

Ce să vezi, „inculpata” era lenjeria de pat, da, da, cea cu care mă luptasem mai devreme să o pun pe pat. Chiar de atunci am simțit că mă mănâncă coatele , dar nu am dat importanță, eu eram focusată pe seara de neuitat, nu pe mâncărimea mea.

Mai sus am spus că sunt alergică de mică, mai exact de pe la 10 ani, iar mama a avut mereu grijă ca, mai ales lenjeria, fețele de pernă și plapuma să fie din bumbac și lână. Pe atunci am spus că mama este prea protectoare și că depășește limitele, dar săraca știa ce piele am eu și nu voia să îmi afecteze sănătatea. 

Și uite cum seara de neuitat s-a transformat într-o seară de „doctorat” în alergii.

Soțul meu este o persoană care trebuie să se documenteze în orice aspect, cu informațiile strânse de la mama asupra alergiei mele la sintetic, a căutat soluția perfectă pentru ca eu să nu mai întâmpin aceste probleme.

În „cercetările” lui a descoperit Confort Merino, produsele lor pentru pat sunt fabricate din lână de cea mai bună calitate - Merinos. https://www.confortmerino.ro/blog/articole-despre-lana/confort-lana-noua-colecție-confort-merino



CM - „Animați de pasiunea pentru o viață sănătoasă, ne-am dedicat de la început dezvoltării unor produse excepționale pentru pat, naturale și confortabile, care să ofere un somn de calitate, profund și regenerant.”

„Potrivit unui studiu publicat în British Medical Journal, există o legătură puternică între produsele pentru pat sintetice și simptomele alergice cauzate de acarieni.”

Ce avantaje ne oferă produsele de pat Confort Merino?

 

Astmul, diferitele tipuri de alergii atât la adulți, cât și la copii au ca principală cauză acarienii de praf. Lâna este alegerea perfectă pentru produsele de pat: este hipoalergenică în mod natural și nu necesită tratamente chimice în acest scop.

Plăpumile și pernele umplute cu lână naturală sunt alegerea perfectă pentru persoanele cu sensibilitate crescută la substanțe chimice, așa ca mine.

 

...Și cum face lâna să mențină sănătatea în lupta cu acarienii de praf?

 

Datorită structurii fibrelor sale, lâna permite aerului să circule din belșug și elimină umezeala, cu alte cuvinte nu creează un teren favorabil acarienilor. 

Lâna este antimicrobiană, antibacteriană și rezistentă la mucegai, astfel produsele de pat din lână naturală diminuează aproape în totalitate apariția acestor probleme.

 

Confort Merino și Lâna Pură...




Lâna CM este certificată Oeko-Tex - această etichetă garantează că țesuturile sunt ecologice, de la fabricarea firului până la produsul finit. Încă o confirmare că se doarme „boierește” și safe în produsele lor.

Cu toții știm că noaptea, fie ea liniștită, fie sălbatică, transpirăm. Aici intervin fibrele de lână care absorb umezeala în timpul somnului și o transportă spre interiorul fibrei, lăsând exteriorul uscat.

Lâna merinos este antistatică, adică nu reține praful și așa elimină problema alergiilor la praf.

Lanolina de pe firul lânii are proprietăți antibacteriene și antimicrobiene.

 

Cu „îmbrăcămintea” produselor Confort Merino cum stăm?

 

Acoperirea lor este din bumbac organic care este cultivat fără utilizarea de fertilizatori chimici, pesticide și insecticide. 

 

CM mi-a schimbat somnul la 180 de grade, sunt mai liniștită, nu mă mai scarpin de zici că am „râie”, nu am alergii, și mă scol mereu fresh după un somn ca-n basme.

Nu numai mie mi-a îmbunătățit somnul, ci întregii mele familii!

Vă invit cu mic, cu mare până pe 13 noiembrie 2022 să aduceți sănătatea în dormitorul vostru cu o reducere semnificativă de 25%.

Să „curgă” cu plăpumi și pilote din lână merinos de la CM.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly 

 


 

Comentarii