Primul meu contact cu cristalele semiprețioase

  

 


 

 

 

...M-am uitat la ele și le-am șters de praf! 😅

 

Știați că puteți rezona cu cristalele? Chiar dacă nu credeți în ele, tot timpul vă simțiți atrași când treceți pe lângă un stand cu pietre semiprețiose. Pur și simplu vă atrage coloritul lor sau forma pe care o au, întotdeauna există „acel ceva” ce vă face cu ochiul. 

Așa am pățit și eu, acum câțiva ani. Deși am în casă destule cristale, sub diferite forme, nu m-am gândit la semnificația lor. Le ștergeam de praf pe cele din vitrină și cam atât era contactul meu cu ele. 

Într-o zi vorbeam cu o prietenă și ea tot strângea în mâna stângă o bilă din jad

Am tăcut, nu am zis nimic până la un moment dat, când am întrebat-o: 

- De ce tot strângi bila aceea?

Râspunsul mi l-a dat imediat: 

- Mă încarc cu energie, mă simt sleită după ziua pe care am avut-o!

- Fii serioasă, nu cred în așa ceva. Dacă era așa la cât am șters de praf pietrele astea din vitrină trebuia până acum să fiu și bogată și frumoasă și devreme acasă!

- Tu chiar nu ai simțit nimic atunci când le-ai luat din vitrină?

- Absolut nimic. Le percep ca pe porțelanurile acelea vechi de le avea mamaia în vitrină și nimic mai mult!

- Le ai de mult timp și nu mai sunt încărcate. Așa că ia una de acolo și pune-o până mâine într-un ghiveci cu pământ.

- Și ce fac după?

- Mâine iei piatra de acolo cu mâna stângă și o ții pur și simplu cu palma deschisă fără să îi pui degetele în jur și după un minut trebuie să simți ceva, să ai o senzație de furnicătură, orice lucru care ți se pare mai „bizar” în acel moment. Să știi că energia cristalului merge direct la sursa dezechilibrului energetic și își face treaba! Poți să te simți usoară de zici că plutești, sunt multe senzații pe care ți le poate da cristalul.

- Zici că îmi citești din cărți, ce expresii și pe „mătăluță”!

- Tu fă cum ți-am spus și după să îmi spui dacă am avut sau nu dreptate!



A doua zi, cum am făcut ochi, m-am dus direct la Buddah al meu de jad care era „priponit” lângă rădăcina unei flori. Și uite cum încep ritualul...iau cristalul în mâna stângă, palma o țin deschisă și aștept „furnicătura”. 😁😁😁

Prima senzație a fost de rece, de zici că țineam un cub de gheață, apoi treptat recele s-a estompat și a început să se încălzească destul de tare sau cel puțin mie așa mi se părea. 

Bineînțeles că am deschis repede laptopul și m-am apucat să caut pe „Sfântul Google” ce înseamnă, voiam să mă edific.

Pun mâna pe telefon și o sun pe prietena mea să îi povestesc ce s-a întamplat.

După ce îi povestesc, ea îmi spune:

- Sunt multe persoane, ca și în cazul tău, care nu simt nimic la nivel fizic atunci când intră în contact cu ele. Sunt puțini oameni capabili care pot simți acest lucru la primul contact, de aceea și tu le ștergeai de praf și atât, nu ți se părea altceva ieșit din comun.

Dacă nu crezi că ai simțit ceva din contactul fizic cu un cristal nu trebuie să zici că nu crezi. Când vezi mai multe cristale la un loc este imposibil ca unul să nu te atragă, vibrația lui face acest lucru posibil și asta este o trăire în contactul cu ele. Manifestarea lor este în diferite forme, eu ți-am dat niște exemple și tu mi-ai spus ce senzație tactilă ai avut în momentul când l-ai luat, cu totul diferită față de ceea ce eu am spus.

După ce am încheiat discuția mi-am adus aminte că undeva citisem să țin jadul în geantă. 

De câțiva ani îmi schimb jadurile din genți. Am unul în forma lui Buddah, al doilea în formă de elefant și al treilea este în formă brută


 

Sincer, până să discut despre cristalele semiprețiose, nu consideram că au vreun rol decât cel pentru decor. Acum gândesc altfel, am aprofundat această arie și am învățat lucruri noi. Vitrina mea care „ținea” 3 elefanți, un Buddah și un ciorchine de struguri, acum s-a transformat într-un adevărat sanctuar al cristalelor. 

Pe fiica mea au atras-o de prima dată când le-a văzut și a conștientizat ce sunt ele și a îmbrățișat această latură. 

În „arsenalul” ei găsești pendule, cristale de toate formele, dimensiunile și culorile. Le știe pe fiecare în parte, ce face sau la ce se folosește. 



Credeți că rezonați cu un cristal semiprețios? 

Care ar fi acela?

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly 

 

 

 

Comentarii