Fă-te „cozy” cu Home & Lifestyle pe Answear.ro

  



Englezesc titlul, îi trebuie „pompozitate” pentru ceea ce am să vă descriu...

A început toamna, un pic friguroasă, pe alocuri ploioasă, dar peisajul ei este magnific!

Frunzele arămii care stau să cadă și să se alăture „surorilor” deja răpuse de rafalele vântului, mă îndeamnă să STAU ÎN CASĂ!!! 

Este plăcut când îți savurezi cafeluța și tragi cu ochiul pe fereastră din intimitatea casei tale, dar pentru a face acest lucru cât mai confortabil îți aranjezi totul pentru un efect cozy.

Vreau să mă leg de faptul că noi femeile ne apreciem din ce în ce mai puțin și asta ne afectează starea de bine. Noi, femeile, avem nevoie de lucruri care ne fac să ne simțim iubite, speciale și apreciate.



În „Piramida lui Maslow” aprecierea de sine este a 4-a nevoie fundamentală, imediat după nevoile fiziologice, de securitate și apartenență.

Atunci când această nevoie este împlinită ai o stare profundă de bine care se revarsă în toate aspectele vieții tale. Ai o relație mai bună cu tine, asta generând o relație mai bună cu cei din jurul tău. 

De exemplu felul cum te îmbraci duce la auto-apreciere. Lumea hainelor nu este o lume a modei, ci una a ta, în concordanță 100% cu cine ești tu din diferite puncte de vedere cum ar fi: siluetă, stil de viață, culoarea pielii, gusturi și mai ales personalitatea pe care o ai.

Îmbrăcămintea nu este unicul instrument de a obține auto-aprecierea, însă este unul cu efecte adânci și pregnante. 

Alt exemplu care îți ridică starea de spirit este locul în care locuiești, felul în care l-ai amenajat, felul cum te simți când stai pe canapeaua pe care nu ai mai schimba-o niciodată pentru că este confortabilă, parcă „te imbracă” atunci când te așezi pe ea și te învelești cu unul din pledurile colorate pe answear.ro. Vorba aceea, nu s-a dat drumul la căldură...Aud din spate cum mi se șoptește că am centrală, dar răspunsul este că s-au scumpit gazele, facem economie, așa că rămân la pledul de pe canapea. 

 

ANUL ACESTA ANSWEAR A LANSAT CATEGORIA HOME & LIFESTYLE!

 

...și cum ador Answear.ro m-am gândit să explorez această categorie. Întotdeauna este loc de o îmbunătățire atâta timp cât nu devine totul un kitch!

Seara, de cele mai multe ori, mi-o petrec în bucătărie (trebuie să „hrănesc” familia) și am nevoie de recipiente, așa că foarte util am gasit acest link: https://answear.ro/k/femei/home-lifestyle/bucatarie-si-sala-de-mese/recipiente-de-bucatarie.


Dar cum să faci casa cât mai primitoare?

 

Atunci când intri în casă vrei să îți „îmbeți” simțul olfactiv... în căutările mele pe Answear.ro am descoperit multe lumânări cu diverse arome, din ceară de soia, iar unele din ele cu mesaje foarte haioase ( EX: „My love is like a candle if you forget me, I will burn your fucking house down.”) și inspiraționale (EX: „Take a step back today, look at all those beautiful things.”).

Credeți-mă mi-a fost greu să dau exemplele acestea din zecile pe care le-am văzut, cum îmi este greu să aleg una din ele, bine, două, trei...etc. 😊😅😉                      

                        ----->>>> Lumânări - Home & Lifestyle

 

Cred că această categorie este locul unde găsești elementele necesare pentru căminul tău și locul de unde te poți inspira. 

-Answear.ro, lumea mea plină de vise și emoții pozitive! Peste 500 de mărci de top te așteaptă, mii de produse pentru tine și cei dragi.

-Oferă livrare rapidă: produsele comandate până în ora 16:00 se livrează în 48 de ore.

-Asigură cumpărături fără riscuri - „Cumpărături inutile”- poți returna cu ușurință produsele comandate în termen de 30 de zile de la data livrării. În plus, pentru comenzile de minimum 200 lei, asigură livrare si retur gratuite.

-Au programul de loialitate Answear Club, special creat pentru cei care nu se tem să își adapteze ținutele în funcție de inspirație. Cu fiecare comandă plasată acumulezi puncte AC pe care le poți folosi la următoarele comenzi pentru a scădea prețurile produselor chiar și cu 50%. Înscrierea în Answear Club este gratuită, iar beneficiile sunt savuroase!

 

Anul acesta au lansat categoria Home & Lifestyle tocmai pentru că nu doar hainele joacă un rol major în felul cum ne simțim în fiecare zi, ci și decorațiunile și obiectele din casa noastră, de la pahare până la tablouri, rame foto și pături pufoase.




 

Aștept părerile voastre cu drag.

Acest articol „cozy” a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

xoxo jolly




 

 

 

 

 

 

 

Comentarii