3, 2, 1...Acțiuneee!

  



Hey, scumpii mei cititori! Să vedem care dintre voi este cel mai înrăit cinefil? Sunt atât de încântată să scriu acest articol! De ce, o să mă întrebați?! 

Pentru că am ocazia să vă vorbesc despre un film pe care de-abia îl așteptam pe marile ecrane. Da, da, marile ecrane sau mai bine zis la cinematograf. O moștenire a unui film pe care l-am vizionat cu atâta pasiune când eram mică și nu numai atunci, ci și acum!

Sunt plină de idei, dar în același timp nu știu cum să expun ceea ce mintea mea „clocește”.

Am să încep printr-un chestionar. Dar chestionarul nu vine singur, el vine la pachet cu o provocare. În urma întrebărilor adresate aștept răspunsurile dumneavostră, știți voi... pe unde dați de mine! 😄😄😄

 

Cum definești o ieșire reușită la cinematograf?

 

- După așa o perioadă atipică, orice ieșire la cinematograf este binevenită și o pot considera o reușită ...  te pui să mânânci popcorn „din găleată”, îți iei un pahar imens de suc și vizionezi un film 4DX. Ce poate fi mai frumos? Vis!

 

Ce gen(uri) de filme preferi?

 

- Sunt două genuri pe care le iau mereu în calcul în alegerea filmului: fantastice și de fantezie, chiar fantezie întunecată, apoi îmi plac filmele de mister, SF, istorice, thrillere, horror, comedii și nu în ultimul rând cele psihologice. Cred că îmi plac multe genuri, dar cu cât lista este mai mare cu atât poți aprecia mult mai multe filme!

 

Cu cine vrei să vizionezi filmul la cinematograf sau preferi singur/ă să mergi?

 

- Depinde, în general merg cu „my better half” sau cu fiica mea sau toți trei să vizionăm un film la cinema. Dar am fost de multe ori în gașcă cu prietenii și nu mi-a displăcut. Acum la maturitate suntem „cuminței” și chiar vizionăm filmul cum se cuvine! 

În schimb, n-am fost niciodată singură la cinema. Cum ar fi să merg în mijlocul zilei, să mă fac comodă și să am toată sala doar pentru mine? Hmmm, interesantă propunere „for me”! 😏😏😏

 

Ce apreciezi la un film vizionat pe marile ecrane?

 

- Sunt extrem de multe aspecte pe care le apreciez. În primul rând vizualul, ai un ecran mare la care te holbezi și nimic din jur nu te mai perturbă. Nu sunt reclame în timpul filmului (astea mai lipseau!). Apoi efectele speciale, efectele de sunet, modul în care este proiectată imaginiea proiectată pe ecran. Cu noile tehnologii din cinema-uri te simți în mijlocul acțiunii, zici că totul se petrece fix în jurul tau. Cu toate sistemele pe care le-ai avea acasă nimic nu se compară cu vizionarea unui film în cinematograf. Trăiești din plin evenimentele filmului care rulează.

 

Pentru că tot urmăresc ceea ce o să apară pe marile ecrane țin să vă anunț pe această cale, că pe data de 3 Decembrie 2021 se lansează la cinema filmul „Ghostbusters: Afterlife”. De-abia aștept, nici somnul nu mă ia! „Vânătorii de fantome: Moștenirea”- este continuarea filmului emblematic al copilăriei mele. Este pentru cinefilii de toate vârstele și aduce în actualitate o temă celebră și creează o punte între diversele generații de (potențiali) fani „Ghostbusters”.



Producție distribuită de InterComFilm, unul din cei mai importanți distribuitori de filme de pe meleagurile noastre.

 

Cinefili din toate colțurile țării, mâine pe 3 Decembrie ne dăm un tag mare la filmul „Ghostbusters: Afterlife”, film care va rula pe marile ecrane și ne va încânta cu mic cu mare.

Deja fiicei mele i-am făcut prezentarea cu „Ghostbusters”, nu de altceva, dar trebuie să știe de ce sunt eu atât de entuziasmată.

 

Să nu închei brusc și dintr-o dată, vă las mai jos trailer-ul filmului:


 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

 

xoxo jolly

 

 

 

 

 

 

Comentarii