Turturica și Turturel și-au „tras” mobilier în baie!

 


 

 

Catren ciobănesc - epigramă de Dan Norea 

 

„Stă ciobanul circumspect

Lung privind la o copaie:

- Anul ăsta-i an bisect, 

Trebuie să fac o baie!”

 

...Și uite cum începe o nouă aventură a lui Turturel și Turturica. 

Stau și ei la ceas de noapte și vorbesc de toate...

-Turturico, mă găndeam, ce-ar fi dacă ne renovăm baia?

-Of, măi Turturele, ce-ți veni așa de-odată?

- Nu știu exact draga mea, dar în seara asta când făceam duș și mă gândeam la speach-ul pentru mâine, am simțit că nu am inspirație. Pur și simplu baia nu mă inspiră...Știi bine cât de mult mă relaxez și cele mai geniale idei îmi vin pe „tron”!!!

- Dacă nu ai tu inspirație, demolăm apartamentul. Doamne numai idei ai, dar recunosc, nu pot să zic că nu îmi surâd...hmmm!

- Știi, cârcotașii de la birou, vorbesc într-una. Mai nou, ultimul trend la ei este baia. M-au innebunit cu ideiile pe care le au, dacă îi auzi...numai SF-uri!

- Nu ai avut tu inspirație! Zi pe bune că ai auzit vorbind la birou și ai zis că mă determini și pe mine să ne renovăm baia!

- Bine, ai dreptate, dar ce zici?

- Ok, sunt de acord! Dar, dacă tot ai auzit vorbindu-se, ți-ai notat și vreun nume de brand să știm și noi de unde să ne inspirăm?

- Să fii sigură că știu deja unde să apelăm! 

- Mobilierul de baie de la Savini Due. Este cel mai important producător de mobilier de baie din România și Europa de Sud-Est și au 9 colecții lansate curând. Îți dai seama Turturico, o să ne facem o baie ca în pozele de pe Pinterest sau Instagram. O să ne vezi că tăiem bilete la vizitatori să ne vadă baia! Hahaha!

 

De ce am ales Savini Due pentru mobilierul băii?


https://savinidue.ro/legno-massello/


 

Din foarte multe considerente:

- Îmi creează senzația că îmbin utilul cu plăcutul, esteticul cu funcționalul;

- Creează atmosfera pe care ne-o dorim;

- În momentul în care intri în baie simți cum aceasta îți spune o poveste a fiecărui obiect de mobilier pe care l-ai ales cu grijă.

 

„Baia reprezintă un spațiu personal, intim, pentru fiecare dintre noi. Este un refugiu din viața cotidiană, un spațiu destinat relaxării și bunăstării.” - Piersante Savini


 

 

Legno Massello https://savinidue.ro/legno-massello/ ...nu vă spune nimic, așa-i?

Este numele colecției pe care noi am ales-o pentru baia noastră. 

După zicala „Clasicul nu moare niciodată” ... 

Legno Massello https://savinidue.ro/legno-massello/ este călătoria în timp de care avem nevoie... Un pic retro, dar de bun gust, din lemn masiv cu o gamă largă de finisaje artizanale: de la clasicul Nuc, la pasteluri Decape și la frumoasele nuanțe Shabby Chic.

Această colecție are un design care își va păstra farmecul de-a lungul timpului, design din linii fine care redau un aer clasic.




 

Și totuși...de ce Savini Due?


- Pasiune pentru desing: armonia dintr-o baie este dată de designul, calitatea materialelor utilizate, culori și texturi.

- Soluții adaptabile oricărei nevoi de amenajare: Know-how-ul și pasiunea îmbinate pentru a crea experiențe aparte pentru clienți.

- Calitatea și atenția la detalii: s-au concentrat pe integrarea, optimizarea trasabilității produselor și respectarea procedurilor cu scopul de a oferi cel mai înalt nivel de calitate posibil.

- Profesionalism și dedicare: adaptarea permanentă la evoluțiile tehnologice, noile standarde de calitate și de mediu.

- Respectul pentru comunitate și mediu: Savini Due produce mobilier realizat numai cu materiale din lemn certificate FSC®, aceasta certificând transabilitatea și originea lemnului.


...

 

- Turturel, Turturel, unde ești?

- Aici draga mea, admiram baia noastră!

- Sinceră să fiu, nu îmi vine să cred cât de frumos a putut să iasă și cred că ar fi cazul să faci cinste cârcotașilor de la birou!

- De ce spui asta?

- Păi, dacă nu discutau despre noul trend în renovarea băii, nu veneai acasă cu ideea strălucită de a renova și noi!

-A ieșit divin, este spațiul nostru de relaxare, chiar, pot spune, oaza noastră de liniște!

- Mă gândeam să ne aducem și tușa personală, cum ar fi: plante, lumânări parfumate, niște bețișoare parfumate, să ne răsfățăm ca la un SPA, dar în intimitatea noastră.

- Draga mea, lasă totul și hai să ne răsfățăm cu multă spumă și un pahar de șampanie!

- Acum vinnn...!!!

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

 

xoxo jolly

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii