Turturica la Dubai! #Answear.ro

  



„Am redat libertatea trupului feminin; acesta transpiră în haine de paradă, sub dantele, corsete, lenjerie, căptușeală.” - citat clasic din Coco Chanel

 

Turturica stătea liniștită la birou și își făcea rapoartele...când, îi sună telefonul!!!

- Alo?

- Hello, Elon Musk la telefon!!!

- Poftim? Elon Musk?

...Turturica...leșină...

- Da, vorbesc cu Turturica, nu?

... După două palme trase, se aude un timid:

          -Da...

- Mă bucur să te aud! 

- Nu te deranjez, nu?

...Mă întreabă Elon Musk dacă mă deranjează și eu deja nici nu mai știu cum mă cheamă...

-Bineînțeles că nu mă deranjezi!

- Te-am sunat să îți spun că de Crăciunul acesta o să stai la înălțime, mai exact la etajul 44 în hotelul Burj al-Arab în Dubai. O să ai parte de 3 zile magice într-un oraș de poveste.

...Doamne! Să îmi refac pașii zilei. Oare am călcat în ceva? De unde norocul ăsta pe mine?...

- Și nu numai, toate cheltuielile tale vor fi plătite cu cardul Platinum pe care trebuie să îl primești în câteva minute de la curier.

- Nu te supăra că te întreb, dar de ce aș beneficia eu de toate aceste lucruri?

- De curând ai fost în showroom-ul Tesla din București, unde ai completat un formular. Ai fost persoana cu numărul 100 și aceasta era surpriza pregătită pentru numărul 100! 

- Waw, super, nu mi-am imaginat acest lucru! Nu am cuvinte să mă mai exprim!

- Tot ceea ce mai am de spus este: Enjoy! Life is full of surprises when you at least expected! (Bucură-te! Viața este plină de surprize când te aștepți mai puțin!)

- Mulțumesc! 

Turturica încă se ciupește, nu își dă seama dacă este un vis sau realitate. 

După încă două minute, apare curierul care îi înmânează plicul cu cardul Platinum menționat de Elon Musk la telefon.

Turturica este în culmea fericirii, îi scrie repede un mesaj lui Turturel, îl șochează și pe el! După o scurtă conversație telefonică, Turturica își pune  https://answear.ro/h/trenci.html Beatrice B pe ea și „plutește” spre casă. Ajunsă acasă, Turturica deschide șifonierul ca să își poată pregăti bagajele. Toate hainele se „răstoarnă pe ea”. 

    




Ca orice femeie, realizează că trebuie să aibă ținute cât mai diversificate pentru fiecare zi pe care o va petrece în Dubai și pentru drumul pe care îl va străbate cu avionul la first class. 

Să nu uităm de ziua de Crăciun, zi care va fi cu totul și cu totul specială și magică.

Pentru a încropi toate ținutele, Turturica apelează la answear.ro. Mereu, când pana de idei intervine, Answear este răspunsul pe care îl cauți.

 

De ce Answear? #WeAreTheAnswear

 

- găsești într-un singur loc peste 400 de branduri pentru a-ți fi cât mai ușor să îți 

  planifici ținutele tale și ale celor dragi;

- produsele sunt din toate categoriile de prețuri și stiluri, de la branduri premium, 

  100% originale; 

- oferă livrare rapidă; dacă produsele comandate se fac până la ora 16:00, acestea 

  vor fi livrate în 48 de ore;

- asigură cumpărături fără riscuri: „Cumpărături inutile” - un concept străin nouă - 

  se pot returna cu ușurință produsele comandate în termen de 30 de zile de la data  

  livrării;

- pentru comenzile de minim 200 de Lei asigură livrare și retur gratuite;

- pentru cine are teamă că un stil anume nu i se potrivește, acum poate comanda și 

  proba în confortul propriului cămin cele mai senzaționale ținute. 

                           Pe concepția:  

  „Până nu probezi, nu vei ști niciodată dacă ți se potrivește sau nu!”;

- programul de loialitate Answear Club te ajută ca la fiecare comandă plasată, să 

  acumulezi puncte AC pe care le poți folosi la următoarele comenzi pentru a 

  scădea prețurile produselor chiar și cu 50%. Înscrierea în Answear Club este 

  gratuită, iar beneficiile sunt senzaționale!




 

Cu aliatul garderobei answear.ro, deschis în browser-ul laptopului, Turturica își creează ținutele. 

 Pentru drumul cu avionul, va avea o fustă maro de piele Sportmax Code, pulover verde Only, ghete Elisabetta Franchi maro și geacă de piele pe Answear.ro, Pepe Jeans.

 În cele 3 zile pe care le va petrece în Dubai ținutele vor fi cât mai diversificate și vor combina utilul cu plăcutul și confortul. Answear.ro îi va da inspirația pentru ținute.

Pentru seara de Crăciun în restaurantul The Al Mahara (Aquarium) Restaurant, ținuta o să fie desprinsă din poveste și se va încadra perfect cu restaurantul și rechinii din acvariu. :)

Rochie aurie Lauren Ralph Lauren, sandale de piele Pinko, poșetă de piele Pinko și cercei Swarovski. 





Cu această ținută Turturica va face senzație în seara de Crăciun, se va simți ca o prințesă în straie de gală special create pentru ea cu ajutorul Answear.ro.

Bagajul este deja făcut, nerăbdarea o cuprinde, orele parcă bat invers. 

- Sunt atât de emoționată, mă simt ca un copil mic!

-De-abia aștept să ajung acolo și să-mi etalez ținutele!

- Va fi cea mai tare vacanță de Crăciun din viața mea!

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

xoxo jolly

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii