Grija de natură și grija pentru tine redau Farmec-ul de care avem nevoie! #Farmec #Gerovital #Reciclare

 

sursa: Farmec

Natura este portalul către liniștea interioară!” - citat anonim.

 

Reciclare

 

Să tai copaci pentru hârtie

Zău că te-apucă mii de draci

Când mult mai simplu e, se știe

S-aduni hârtii dintre copaci.” 

 

- epigramă de Gheorghe Burdușel.

 

 

 Ce putem face pentru a proteja natura?


sursa; Farmec, shutterstock; editare: Canva

Nu sunt eu chiar marea „oratoristă”, care ține speach-uri și participă la conferințe ecologice pentru a pune punct la nimicirea naturii și a mediului înconjurător, dar sunt o persoană care militează pentru grija de natură și pentru grija mediului înconjurător.

Natura are grijă de noi, ne înconjoară pretutindeni, este acolo mereu. Haideți să nu mai stăm cu mâinile încrucișate și să îi întindem și noi o mână de ajutor naturii să poată respira. 

 - să folosim sacoșe reutilizabile din material textil și să nu mai stăm la supermarket să le cumpărăm ca apoi să le aruncăm. În portiera ușii de la mașină am o sacoșă portocalie în săculeț în formă de dovleac. În geanta de pe umăr mereu am o sacoșă albă cu buline colorate din material textil, iar în portbagajul mașinii, am o sacoșă mai mare cu mai multe sacoșe pentru cumpărături. Până și soțul meu a împrumutat obiceiul cu sacoșele textile din portbagaj, încât mereu există și la el 4-5 sacoșe. 

- ieri am fost împreună cu fiica mea și soțul până la un market mare pentru a cumpăra un adeziv pentru balconul nostru. Fiica mea avea în geanta 10 baterii folosite pe care le-am pus în locul special amenajat, pentru a le recicla și eu aveam două neoane de la aplica din baie pe care le-am pus tot în același loc de reciclare. 

- încercăm mai tot timpul pentru distanțe mai mici să mergem pe jos „că face piciorul frumos” și astfel nu folosim mașina pentru că poluează aerul, iar în ultimul timp am hotărât „să strângem cureaua” și să ne achiziționăm o mașină electrică pentru a evita emisiile de CO2.

- în casă, în bucătărie sub chiuvetă am împărțit locul pentru reciclabile și deșeurile menajere.

Știați că plasticul se degradează în decursul a 400 de ani? Cred că ar fi cel mai indicat să ne gândim la acest aspect înainte de a arunca o sticlă pe unde apucăm. Prin reciclare și utilizare mai responsabilă a produselor din plastic reducem enorm riscurile asupra mediului, respectiv asupra sănătății noastre.

- în balconul nostru avem o mini seră de plante pe care le îngrijim ca pe copii. În fața balconului este un spațiu special amenajat pentru plante. În locul acesta, în fiecare primăvară, plantez bulbi și semințe de flori.

 

 

Și uite ce am descoperit:


sursa: Farmec

 

În anul 2020, Farmec a lansat o campanie de colectare „Ai grijă de natură cum ai grijă de tine”, campanie prin care putem returna ambalajele produselor lor pentru ca acestea sa fie apoi recliclate corespunzător. În anul 2021, campania a fost extinsă la nivel național, în peste 30 de magazine Farmec și Gerovital, iar până acum au fost recliclate peste 50 de mii de ambalaje. Astfel, Farmec se numără printre puținii producători români care ne oferă posibilitatea de a returna ambalajele produselor pe care le-am folosit. 

La 4 ambalaje din portofoliul Farmec aduse spre reciclare în magazinele de brand din țară, consumatorii sunt răsplătiți cu un produs cadou. Lucrul acesta este de pus pe toate reclamele și de urlat în gura mare, poate așa și alte business-uri preiau exemplul, demn de urmat și nu mai lasă ca natura înconjurătoare să fie sufocată și îmbâcsită de „indolența” multora care preferă să arunce reciclabilele chiar lângă tomberonul destinat lor. Poate așa, cu pași mărunți, facem natura să respire mai bine... zic și eu!

 

Am grijă de natură așa cum am grijă de mine!

 

Când eram mică mama și tatăl meu erau dansatori de dansuri populare la Asamblul Brâulețu. Mă cărau cu ei peste tot, însă fiind fetiță, mereu îi umblam în geanta mamei și găseam laptele Doina. 

Pot spune că de mică am făcut cunoștință cu Farmec, acest produs 100% românesc.

Acum, la rândul meu, sunt o împătimită a produselor din magazinele Farmec. De mică am un ten foarte sensibil, nu tot ceea ce este pe piață îmi priește, dar produsele Gerovital - „Doctor în frumusețe” sunt prietenele mele. 


sursa: Farmec, shitterstock; editare Canva


Din rutina zilnică nu îmi lipsesc:

 

- Apa Micelară Bifazică ideală pentru curățarea tenului normal cu ușoare tendințe de uscare, care îmi lasă tenul curat și radiant ea având în compoziție ulei natural de trandafir sălbatic;

- Gerovital H3 Equilibrium - fiole cu acid hialuronic 10% , lipozomi cu acid hialuronic ideale pentru îngrijirea tenurilor deshidratate și ridate;

- Gerovital H3 Derma+ - activator antirid - un dispozitiv electronic cu vibrații de înaltă frecvență, care folosește tehnologie avansată în prevenirea și reducerea ridurilor, bazată pe ioni pozitivi și negativi. Și acum este și la 25% reducere, doar ce i-am luat un dispozitiv și mamei mele;

- Gerovital H3 Derma+ - șampon detoxifiant cu cărbune activ care exercită un peeling natural al părului și al scalpului, cu efecte nu numai de curățare, dar și de detoxifiere. Deși este de un negru intens, șamponul clătit bine nu lasă urme deloc. Ca drept dovadă, părul meu este vopsit blond și culoarea rămâne aceeași după utilizare. 

 

Pentru mine, ca femeie trecută de 38 de ani, produsele Gerovital sunt aliatul meu în combaterea urmelor vârstei, vârstă pe care susțin mulți că nu mi-o arăt. (trebuia să mă laud... nu?)


sursa: Farmec; editare Canva

Grija pentru natură începe și din interiorul casei.

 

Un produs pe care îl folosesc de foarte mulți ani este Nufăr de scos pete, un produs ideal, în percepția mea, pentru îndepărtarea petelor de pe orice fel de țesătură fie albă, fie colorată.

Dar, mai nou apelez la Nufăr Verde, produse prietenoase cu omul dar și cu natura. Acestă gamă este pentru veselă, geamuri și WC, iar Nufăr Verde Universal este pentru toate suprafețele din casă.

Cu alte cuvinte Farmec este aliatul meu și în curățenia casei, produsele fiind biodegradabile.

 

sursa: shutterstock

...

 

Am vrut să vin în ajutorul vostru și în același timp să lansez o provocare!

 

Pe voi, cititorii mei, vă provoc să vă strângeți ambalajele produselor Farmec, fie ele cosmetice, fie de curățenie și cu acestea să mergeți la centrele de colectare din magazinele Gerovital. Țineți minte că la 4 ambalaje din portofoliul Farmec sunteți răsplătiți cu un produs cadou.

 

sursa: shutterstock

Centrele de colectare Gerovital în Constanța sunt:


sursa: Farmec

1.     Magazin Gerovital în incinta City Park Mall

2.     Gerovital Constanța în incinta VIVO! Mall

 

Să vedem cine acceptă provocarea? Aștept comentarii și poze! 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

 

xoxo jolly


sursa: Logo Farmec

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii