Dajar, pentru vecinele curioase și bucătării vesele!

  

Sursa: Dajar, Ambition.



 

 

În toiul dimineții Turturel și Turturica dormeau profund...deodată:

Țârrr...țârrr...țârrr...

Turturica: - Sună cineva! Du-te și răspunde!

Turturel: -Du-te tu, te rog!

Turturica: - Bine, bine!

... Turturica, trage repede un halat pe ea și fuge la ușă să o deschidă. Surpriză! Coana vecină lipită cu urechea de ușă, încerca să audă dacă noi suntem acasă. Știți voi, vecina enervantă, curioasă din fire cu tot ceea ce mișcă în bloc! Să știe ea cine iese, cine vine și de ce...

- Bună dimineața, vă pot ajuta cu ceva?

- Draga mea, am rămas fără cafea și voiam să te rog dacă vrei să îmi faci și mie una? Cu ocazia aceasta stăm și un pic de vorbă.

... Ce era să fac? Nu am refuzat-o, i-am spus să intre, dacă nu, mă cânta la tot blocul!...

- Da, cum să nu! Intrați, vă rog!

- Haideți în bucătărie!

- Vai, Turturico, de mult voiam să văd cum ai bucătăria!

- Să știi că vreau două pliculețe de zahăr brun și puțin lapte.

- Cum să nu, pliculețele sunt pe masă și imediat scot și laptele din frigider.

- Măi Turturico, dar frumoasă bucătărie ai! Utilată cu tot ce trebuie și ce expresor ai, cred că îți face plăcere să faci cafeaua la el. 

- Da, se face numai decât cafeaua...

...Stau și mă întreb...Oare vrea să îi fac și turul apartamentului?...Tare curioasă este!...

- Dar, Turturel este acasă?

- Da, este! O să apară și el în curând...

...Doamne, este 7 dimineața, noi de-abia la 9 plecăm de acasă...

- Păi măi mamă, încă doarme?

- Sincer? Da! Noi plecăm undeva pe la 9 de acasă...

- Bați un apropos?

- Nuu, Doamne ferește! Doar spuneam de ce doarme...încă...

- Am înțeles! Știi, mă gândeam să te întreb, de curiozitate, cam ce accesorii și ustensile ai vrea să achiziționezi pentru bucătărie? Știi tu, dacă bucătăria ar avea gură ce crezi că și-ar dori cadou de la Moșul?

- Sinceră să fiu, cred că este dotată cam cu tot ceea ce are nevoie, însă mereu se face loc pentru mai mult. 


Sursa: Facebook Dajar Magazin.



Să vă spun un secret...am descoperit de curând un magazin online Dajar România, și mi-am pus în cap să mai achiziționez câte ceva

- Interesant, bine că te-am întrebat! Chiar voiam un set de tacâmuri și o oală ceramică.

- Pot să vă spun că, în mai bine de trei decenii de existență, inovația, tehnologia revoluționară de producție și apropierea de public au stat mereu la baza conceptului Dajar. Au în portofoliul propriu brand-ul Ambition, dar și parteneriate cu alte branduri precum Luminarc, Disnay, O’cuisine, Rotho, Aquaphor. Produsele lor se pot achiziționa și din magazinele partenere: Carrefour, Cora, Mega Image, Metro, Auchan.

Pe mine m-au cucerit cu varietatea de accesorii și ustensile pe care le au. Mă pierd de multe ori uitându-mă la produsele lor.

- Am înțeles draga mea și totuși, dacă ți-ar vorbi bucătăria, ce crezi că și-ar dori?

- Păi...oale și tigăi și set tacâmuri


Sursa: Facebook Dajar Magazin.



Dacă tot sunteți la mine și v-ați exprimat dorința de a achiziționa ustensile pentru bucătăria dumneavostră, să ne uităm puțin pe site-ul magazin online Dajar să vedem ce v-ar atrage din varietatea de produse. 

- Măi Turturico, eu cu tehnologia nu le prea am.

- Nu-i nimic, vă ajut eu!

...M-a luat gura pe dinainte și nu mai scap de ea acum. Să vezi tu, când o să vadă atât de multe și diversificate, o să plece cu laptopul meu acasă...

- Vai, uite oală din inox și oală ceramică, exact ce voiam... Turturico, mi-ai făcut ziua mai frumoasă, astăzi am să mă uit toată ziua pe site să îmi aleg. Dacă vreau să iau și o gură de aer o iau la plimbare până la Carrefour să le văd si fizic.

- Cred că mișcarea v-ar prinde foarte bine, plus efortul depus se merită.

- Turturico, mulțumesc pentru cafea și pentru că mi-ai dezvăluit aliatul tău din bucătărie, Dajar magazin.

- Zi frumoasă vă doresc și ne auzim!

- Zi frumoasă!

- Turturele, Turtureleee!

- Da dragă!

- Ai stat pitit în dormitor, nu ai ieșit deloc!

- Da, dar am ascultat discuția voastră și am intrat online și deja am comandat o oală sub presiune! Duceam lipsă în bucătărie de această oală.


Sursa: Facebook Dajar Magazin.



- Bine dragul meu. Mă îmbrac și eu repede și fug la birou, deja sunt pe „muchie de cuțit” cu timpul.

- Te pup!

- Și eu te pup!

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

 

xoxo jolly


Sursa: Facebook Dajar Magazin.


 

 

 

 

 

 

 

Comentarii