Cadouri din suflet pentru suflet - by Anyoli

  




 

De două zile plâng și iar plâng...lacrimile nu le contenesc...lănțișorul pe care îl aveam de la bunicul meu s-a rupt de la încheietoare...

Am rugat-o pe fiica mea acum două seri să îmi scoată lanțul înainte de a mă pune să dorm. Nu știu cum a tras sau poate era șubrezită încheietoarea, cert este că s-a rupt...și plâng...

Îmi ridic privirea la cer și îl rog pe bunicul meu să mă ierte că nu am avut mai mare grijă de această bijuterie! Sunt sigură că mă iartă, nici măcar nu este supărat pe mine, dar tot plâng și nu mă stăpânesc. Fiica mea mă strânge în brațe și îmi spune că nu a vrut. Normal că nu a vrut, nici măcar nu o învinuiesc...e vina mea, trebuia să am mai mare grijă de el...și plâng și nu mă mai opresc...

Printre lacrimi încerc să scriu o poveste...Le șterg, dar în zadar! Acest lanț îl am cadou de la cea mai blândă și sfântă persoană, bunicul meu. Este un cadou pe care l-am primit acum mai bine de 15 ani...și plâng și-mi cer iertare. Simt că s-a rupt o părticică din suflet, ca o fărâmă s-a desprins...

Ieri am trecut pe la Mânăstire, Mânăstirea de la Techirghiol unde liniștea sufletească o simți mereu. Este frumos acolo...calmul te cuprinde cum pășești în curte. Te simți ca și cum problemele și necazurile nu ar fi pe pământ. Ești tu și Dumnezeu. Am pășit timid și am aprins o lumânare și în gând mi-am urlat durerea către cer...și plâng și nu mai vreau să plec. 

În curtea Mânăstirii este o fântână cu icoana Sfântului Pantelimon. Iau o monedă și încerc să o lipesc de icoană și pun o dorință...și plâng și tot nu mă opresc...

Cu greu plec din acel loc, merg agale și împiedicat, nu am putere să fac un pas...și plâng neîncetat...

Ajung acasă într-un final, m-așez în pat cu laptopul în brațe...stau și mă uit la ecran, dar văd prin el, nu pot nimic să fac...Dintr-o dată mi-am adus aminte, am un deadline în această seară...Citesc tema propusă și rămân profund impresionată!

O fi oare coincidență sau chiar nimic nu este întâmplător? Este un semn din cer venit, de la bunicul meu?

Proba este despre bijuterii, dar nu orice fel de bijuterii...

Sunt Anyoli  - bijuterii cu stocare inteligentă, cadouri cu suflet care prind viață.

Nu pot să cred!!!





Dau un click pe homepage, unul din link-urile din sursele de informare. Se deschide site-ul lor de prezentare, un clip fără sonor o are în prim plan pe Andreea Marin îmbrăcată în negru care primește de la un bărbat un colier superb din perle naturale cu un pandantiv în formă de inimă. Ea este copleșită de darul primit...

Stau și mă uit la clip și mă uit și iar mă uit...nu mă satur să-l privesc. Privirea și emoția pe care o transmite Andreea la darul primit mă face să retrăiesc clipa în care bunicul meu mi-a dăruit colierul! Divină exprimare printr-un clip mut, dar plin de semnificații și emoții. Un dar din suflet pentru suflet!!!

Sus în pagină, deasupra antetului Anyoli, sunt câteva cuivnte scrise:

„Bun venit, dacă ai ajuns aici, avem ceva în comun, apreciem lucrurile bine făcute și emoțiile în stare pură.”

Coincidență? Nu, nimic nu este întâmplător! 

Stau și citesc mai departe, găsesc videoclipuri făcute, printre care un interviu cu inovatoarea acestui concept de cadou viu - Nadia Vișan.

Lacrimile mele încep să pălească, am un scop bine definit și acela este să aflu tot ceea ce este în spatele acestui e-shop de bijuterii premium.

Am aflat povestea din spatele numelui Anyoli, o poveste frumoasă arătată în vis. 


Nadia Vișan


„Cineva la urechea mea îmi spunea: Nu te trezi, nu te trezi, pentru că trebuie să notezi ceea ce urmează să se întâmple! Îmi suna cuvântul Anyoli, Anyolite...ceva în acest sens...

Nu cunoșteai cuvântul? 

Nu, nu am auzit în viața mea de acest cuvânt! Am luat pixul și agenda și am notat cu ochii închiși pentru că se spune că dacă deschizi ochii uiți ceea ce ai visat...

Am început să caut pe Google să văd dacă este doar un vis sau are o semnificație anume.

Am găsit o piatră rară care se numește Anyolite care are ca rădăcină culorile roșu și verde, adică o combinație dintre safir și smarald. Am constatat, după ce am aprofundat cunoștințele în ceea ce privește această piatră, că face legătura dintre inimă și creier...aceasta este proprietatea acestei pietre anyolite. Puțin atipic, dar tocmai aceasta este legătura specială pe care o face această piatră! De aici a început totul, de la această piatră minunată!”

 

Prin aceste bijuterii, nici timpul, nici distanța, nici chiar neființa nu mai sunt impedimente pentru sentimente și emoții.

 

Esența vieții este iubirea, iar noi o putem celebra în fiecare zi prin bijuteriile Anyoli cu stocare inteligentă, bijuterii ce pot oferi printr-un mesaj, poză, video, link sau document, zeci de emoții puternice, sute de momente și mii de amintiri ce nu se vor pierde niciodată.




 

Cum funcționează acest concept de cadou-viu?

 

- accesezi site-ul Anyoli;

- alegi bijuteria care se potrivește cu emoția pe care vrei să o transmiți;

- după ce adaugi bijuteria în coșul de cumpărături, încarci mesajul special  

  ce are menirea să dea viață cadoului tău;

- poți încărca un mesaj text, poză, video, link sau chiar un document tip    

  Biblia, astfel încât ceea ce oferi să fie exact din suflet pentru suflet;

- odată ce intri în posesia bijuteriei, un singur pas mai este de făcut și 

  anume prin simpla atingere cu telefonul ce are instalată aplicația Anyoli, 

  inima se va umple de bucurie în momentul în care va apărea, pe ecran, 

  emoția pură;

- odată citite, mesajele pot fi accesate și offline;

- poți schimba mesajul din bijuterie în orice moment;

- destinatarul va fi notificat în momentul când mesajul a fost schimbat;

- tu vei fi notificat în momentul când mesajul este citit de destinatar pentru 

  prima oară;

- ai posibilitatea de a schimba mesajul ori de câte ori vrei.

 

Lacrimile mele s-au oprit și îi aud în camera alăturată pe soțul și fiica mea, care plănuiesc o surpriză să mă poată înveseli.

Tac și nu spun nimic, nici măcar nu mai tastez, doar încerc să deslușesc șoaptele lor.

Mi-e tare greu să disting cuvintele, dar nu și imposibil.

Las laptop-ul pe pat și pășesc ușor, ușor spre ușă să pot auzi mai bine.

Fiica mea îi povestește soțului ceea ce s-a întâmplat cu lanțul de la bunicul meu. Apoi îi spune că înainte să iau eu laptopul ea a vrut să caute un site și mi-a luat laptop-ul să îl acceseze pe el. In timpul în care a deschis laptop-ul, link-ul accesat de mine era chiar pe proba pentru care scriu eu astazi și a citit să vadă despre ce este vorba...

I-a arătat soțului meu că a strâns mai multe poze cu bunicul meu și că dorește să îmi facă un cadou viu și plin de emoții și poate în acest fel nu mai plâng după acel lanț...

Soțul meu era foarte încântat și îi asculta patosul cu care vorbește și cum îi explică.

Amândoi au hotărât că un colier inteligent cu perle naturale va reprezenta iubirea lor pentru mine și vor reuși să îmi readucă zâmbetul pe față!

Nu vă mint când spun că într-adevăr să port mereu cu mine amintirea bunicului meu vie, va fi cel mai emoționant cadou. Mi-ar transmite totul prin acest gest. Iubirea, amintirea, respectul, afecțiunea, totul adunat într-o bijuterie superbă.

Am să mă întorc ușor, fără să mă simtă și am să continui să scriu.

Trebuie să nu omit un aspect: aceste bijuterii sunt create și cu pietre semi-prețioase, fiecare piatră având sibolistica ei.


Cu alte cuvinte:


- Anyoli este cadoul perfect pentru orice ocazie, fie nuntă, logodnă, botez, 

  majorat, ziua mamei, zile de naștere, fie pentru oameni religioși.

- Anyoli este un concept patentat ce merită comunicat publicului larg. 

- Anyoli are o altă abordare și este bun chiar și pentru publicul pasionat de 

  IT, îmbinând tehnologia cu arta.

- Anyoli pentru oamenii de afaceri care își doresc să iasă în evidență printr-

  un mod subtil, elegant și rafinat.

- Anyoli de asemenea, pentru oamenii religioși care au o legătură specială 

  cu Divinitatea, prin colecția Dio. 

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

 

xoxo jolly

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii