#WeAreTheAnswear - Lifespiration pentru tine! (consursul internațional de creație vizuală

 


            Am participat de curând la un sondaj. Acesta avea ca bază ținutele pe care le aleg zilnic, ce mă determină să fac alegerile vestimentare  indiferent că este un eveniment sau o zi obișnuită. Am să spicuiesc din acest sondaj, poate, cine știe, vă influențez sau de ce nu, vă inspir!



          „De unde îți iei inspirația?”

        Am stat, vreme de câteva secunde, să mă gândesc. Răspunsul nu este unul simplu. Inspirația mi-e dată de lucrurile care mă înconjoară, de vremea capricioasă din ultimile săptămâni, de tumultul din jur, de zarva creată în politică, de pandemia care nu se mai termină... Ca să închei cu această enumerare, vă spun că absorb tot ceea ce mă înconjoară și transform totul în inspirație!



       „ Dar cum îți adaptezi ținuta? În funcție de inspirație?”

        Păi,  foarte simplu: programul de loialitate Answear Club este special creat pentru cei care nu se tem să își adapteze ținutele în funcție de inspirație. Cu alte cuvinte accesez https://answear.ro (unde se găsesc peste 350 de branduri internaționale) și las în mâna lor ținuta mea de zi cu zi, fie că merg la birou, fie că îmi duc copilul la școală,  fie că „mă cert în instanțe pentru moșteniri sau acțiuni”! 

        „Ținuta pe care o ai astăzi, cum ți-a fost insuflată?”

        În principiu, mi-am verificat programul de astăzi. Pe unde merg, cu cine mă întâlnesc, dacă ajung la o Instituție Publică, dacă după terminarea programului dau o „raită” și la piață. După ce mi-am fixat programul, aveam deja ținuta. 

        Rochia midi Hugo, neagră https://answear.ro/h/rochii-midi.html pe care am accesorizat-o cu un lănțișor de aur alb cu un pandant bătut în pietre și un body alb cu guler și mâneci lungi, bufante. Mi-am pus dresuri nude și botine negre cu imprimeuri florale (mereu fac furori cu ele și sunt extraordinar de comode). 

        Deasupra am venit cu „parpalacul”/trenciul Patrizia Pepe https://answear.ro/h/trenci.html într-o culoare bej/nude. Acesta are trei dungi trasate în zona mânecilor și pe spate, ele fiind negre și cureaua pe interior neagră care complează celelalte dungi. Este o splendoare acest trenci, nu mă satur să îl port în acest anotimp. 

        La sfârșit am completat cu geanta, care este în nuanțe de bej/nude. Această ținută „încropește” utilul cu plăcutul și mă ajută să trec cu brio peste toată ziua.



        „Ai participa la un concurs despre inspirație?”

    

        Răspunsul este, categoric DAAA!!! Deja m-am înscris la concursul internațional de creație vizuală Lifespiration, lansat recent și pe această cale vă îndemn să participați și voi. Înscrierile și toate detaliile le găsiți pe: 

                      https://lifespirationstartshere.answear.ro


        Sondajul a fost foarte relaxant și mi-a dat un extra impuls.

        Acest articol „life-inspirațional” a fost scris pentru SuperBlog 2021.


        xoxo jolly





        


        

        

        

        



Comentarii