Tusea este un chin? Nu uita de Plantusin - ajutorul de nădejde de la Fares!

     



                              „La un pahar de vorbă cu Fares!” 

        M-am întrebat, de multe ori, ce mă determină să fac alegeri sănătoase atunci când vine vorba de familia mea?! 

        Nu este atât de complicat să găsesc un răspuns deoarece când îmi văd familia fericită înseamnă că alegerile pe care le fac sunt cele corecte! 

        Un exemplu cât mai concret este anotimpul în care ne aflăm. Începe tusea, nasul înfundat, strănutul, durerile de cap, ochii înlăcrimați...etc.

 

      „Inspirația”, de ani buni, îmi este dată de cei de la Fares! Produsele lor nu îmi lipsesc din „dulapul ipohondru”, la fel cum nu îmi lipsește Echinaceea cu propolis și vitamina C la început de toamnă când mă gândesc că nu este deloc rău să întăresc imunitatea familiei. Plantusin-ul îl luăm atunci când răcim (nu știu dacă echinaceea este responsabilă, dar în ultimul timp ni s-a întâmplat extrem de rar să răcim). 

        Recunosc că știam puține lucruri despre ei, până am început să mă documentez temeinic și am rămas plăcut impresionată.

 

Scurt Istoric Fares:



 

 „În 1929, adică acum mai bine de opt decenii, a început o călătorie frumoasă în lumea plantelor, care a adus împreună tradiţiile şi inovaţia, pentru a obţine ceaiuri şi remedii din plante medicinale, care au cucerit încrederea românilor de pretutindeni. Această călătorie a început la poalele Sarmizegetusei, în inima Daciei, în aceleaşi locuri bogate în tradiţie, unde viaţa înfloreşte în fiecare an dăruindu-ne cele mai bune ingrediente pentru sănătate: la Orăştie.”

 „De la plante medicinale la remedii naturale

Sub îndrumarea farmacistului Farago, plantele medicinale au prins viaţă sub formă de ceaiuri, siropuri şi uleiuri esenţiale, într-o manieră foarte riguroasă, cu uscătoare, maşini de tocare şi selectare. Nu-i de mirare că aici s-a utilizat cea dintâi linie de extracţie a uleiurilor esenţiale din România.”

        Eu sunt genul de persoană care, până nu încearcă și nu se documentează „în nume propriu”, nu apleacă urechea la nimeni. De când am născut, am făcut totul doar după cum am considerat eu că este bine și nu m-am lăsat influențată de persoanele din jur, iar până în momentul de față alegerile pe care le-am făcut s-au dovedit a fi eficiente.

Și uite cum cei de la Fares s-au „procopsit” cu mine!!!


În momentul de față în „dulapul ipohondru” am adăugat 3 produse din gama Plantusin: siropul Plantusin fără zahăr, ceaiul Plantusin și comprimatele Plantusin care ușurează expectorația. 


Despre fiecare în parte:



 

Siropul Plantusin:

Este una dintre cele mai vechi reţete româneşti cu eficienţă dovedită de-a lungul a 25 de ani de utilizare. Aceasta se poate administra încă de la vârsta de 1 an. Evaluarea eficienței produsului s-a făcut în colaborare cu medici specialiști. Respectând modul de administrare recomandat, în evaluarea realizată s-a obţinut remiterea completă a tusei din infecţile şi inflamaţiile căilor respiratorii în toate cazurile monitorizate.

Ceaiul Plantusin:

Îmbină o formulă complexă de 10 plante medicinale care acţionează sinergic pentru favorizarea expectoraţiei, calmarea iritaţiilor gâtului şi fluidificarea secreţiilor bronşice, fiind indicat în cazul afecţiunilor acute şi cronice ale tractului respirator.

Comprimatele Platusin-ușurează expectorația:

Plantusin Ușurează Expectorația se adresează pacienților care prezintă tuse cu expectorație, în cadrul infecțiilor respiratorii acute și cronice. Formulă complexă din 6 uleiuri esențiale riguros caracterizate botanic și biochimic (cu o compoziție bine definită a principiilor active majoritare) care asigură efect crescut și absorbție rapidă.

Prin dozarea bine studiată s-a obținut un efect sinergic (de potențare reciprocă) al uleiurilor esențiale din componența produsului.Se poate administra incepând cu vârsta de 7 ani.

Susține fluidificarea și eliminarea sputei.

Calmează tusea productivă.

Reduce inflamația și decongestionează căile respiratorii.


        „Inspirația” vine de la Fares-ajutorul de nădejde în fiecare zi.

        Aceste articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.


xoxo jolly 





                




 

 

 

Comentarii