Să „zumzăim” la prețuri mici cu SpringFarma!

Sursă Foto: www.springfarma.com, prelucrare Canva
 

 

Tenul, dar și organismul le vitaminizezi în toate anotimpurile, însă în toamnă îți pregătești organismul să combată frigul iernii, iar primăvara îi dai boost-ul necesar pentru carențele pe care le-ai căpătat și îl pregătești pentru vară. 


Ce ați zice dacă facem din toamnă primăvară? Cine ne-ar putea ajuta? 


O PrimăToamnă minunată cu SpringFarma vă doresc! 


În zilele mohorâte de toamnă ne dorim „surâsul” primăverii! Pomii înfloriți, bobocii floricelelor, trilul păsărelelor, etc. Toamna, frunzele arămii fac covor pe asflatul crăpat pe alocuri. Hai să aducem primăvara pe chipurile noastre, să facem cu toții PrimăToamnă!

M-am gândit pentru început să ne aprovizionăm cu niște vitamine, suplimente, toate acestea bine alese pentru a ne spori pofta de viață, energia și să nu uităm de cosmeticele La Cabine de la SpringFarma pentru un plus de frumusețe!


Să facem un exercițiu de imaginație!


Tu, cititorule, dacă în momentul acesta ai lua o oglindă fermecată, ce ai vedea? Ce ți-ai dori de la ea să îți îndeplinească? Cum ai face-o să îți reflecte primăvara?

Oglindă, oglinjoară, cine este cea mai frumoasă din țară? Tu ești, tu ești, tu ești și ecoul acesta se aude până o mai întrebi încă o dată! 

Bine mai zicea  și „cucoana vrăjitoare” din Albă ca Zăpada, care ne-a dezvăluit acest truc și cred eu că această întrebare ne bântuie în continuare!

Ați observat că mulți care suferă de depresie sunt sfătuiți de către psiholog ca în fiecare dimineață să se uite în oglindă și să-și repete: ești frumos/frumoasă, ești deștept/deșteaptă, poți realiza totul, nu există nici o piedică, ideile vin, concentreză-te, lumina ești tu și pot continua la nesfârșit cu lucrurile pozitive pe care să le spui în momentul când faci acest exercițiu! Acest lucru îl fac de fiecare dată când mă uit în oglindă după ce mi-am făcut rutina zilnică cu cosmeticele La Cabine și după ce am luat vitaminele și suplimentele. Mă simt un alt om, iar oglinda mea îmi arată „frumosul” și „extraordinarul” care domnește în mine și se face prezent pe chipul meu!


Sursă Foto: www.springfarma.com, prelucrare Canva

Vitamine și suplimente, sănătatea organismului de la Springfarma.com.

 

În fiecare toamnă toți membrii familiei ne dăm start la sănătate! Cum facem acest lucru? Păi apelăm la furnizorul nostru SpringFarma - farmacie online. 

Astă primăvară, toți, de la mic la mare am făcut covid. Mi-am sunat medicul de familie să îmi spună ce să fac și cum să procedez, evident ce rețetă trebuie prescrisă pentru fiecare în parte. Surpriză, mi-am luat o „muștruluială de zile mari” când i-am spus că noi nu luam vitamine. 😁😁😁 


Așa că mi-a spus:

 

-Acum intri pe net, pe Farmacia La Preț Mic ( farmacie care și-a schimbat numele în SpringFarma de la 1 iulie 2021) și comanzi următoarele: Vitamina C de o 1000, Zinc de 25, Detrical de 2000 pentru adulți și Detrical de o 1000 pentru fetiță! Cum de nu ai luat până acum? Trebuie să le iei, să facă parte din rutina zilnică, mai ales Detrical-ul! Toate acestea contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar, iar Vitamina D3 vă ajută la menținerea sănătății sistemului osos și la întărirea musculaturii.

 

Zis și făcut! Nu mă contrazic cu doctorița că îmi iau na na! De la covid până acum și nu numai, nu mă dezic de vitaminele prescrise. 😉😉😉




 

Cum aducem primătoamnă pe chipurile noastre?

Exteriorul ne va mulțumi pentru fiolele La Cabine de la Spring Farma.

 

De ce zic așa?

 

Toți își doresc să arate bine, să fie plini de vitalitate, energie și să nu aibă riduri (ca să nu își demaște vârsta). Ei bine, la cei 38 de ani, mă pot lăuda cu un ten demn de invidiat! Am fost înzestrată și cu o genă bună, dar gena nu și-ar face efectul în totalitate dacă eu nu o ajut cu La Cabine. Aceste fiole fac parte din rutina mea zilnică.  Aplicate dimineața și seara pe tenul curățat în prealabil, fac minuni. Cu ajutorul lor, zic eu, am reușit să îmi ascund vârsta și să mă dau mai tinerică! 

 

Fiolele La Cabine pe care le folosesc:

 

- Fiole La Cabine Pure Hyaluronic: pentru hidratare, netezire, suplețe și 

  fermitate a pielii;

- Fiole La Cabine Revive Elixir cu rol de atenuare a ridurilor și de prevenție a  

  îmbătrânirii tenului;

- Fiole La Cabine Conturul Ochilor: acestea au rolul de a diminua cearcănele, 

  pungile de sub ochi și a ridurilor.

 

Tot ceea ce este perfect într-o primătoamnă:

 

Trebuie să facem alegeri inspirate pentru sănătatea noastră, să ne bazăm pe mintea și forțele noastre proprii, să nu uităm să luăm suplimente și vitamine pentru a ne ajuta organismul să facă față oricărei provocări! 


„Cu o floare nu faci primăvară!” Dar cu un lan de flori, oare faci ca toamna aceasta să fie primăvară?




Unul din poeții mei preferați este George Bacovia: „Poezia lui este afiliată curentelor de gândire mai noi și este pusă în paralel cu teatrul absurdului, cu anumite curente ale modernismului poetic, suprarealismul, imagismul sau chiar expresionismul sau existențialismul.” ... iar poezia „Nervi de toamnă” semnată de acesta pare desprinsă din zilele noastre:

 

„E toamnă, e foșnet, e somn...

 Copacii, pe stradă, oftează;

 E tuse, e plânset, e gol...

 Și-i frig, și burează...

 

 Amanții, mai bolnavi, mai triști, 

 Pe drumuri fac gesturi ciudate

 Iar frunze, de veșnicul somn, 

 Cad grele, udate.

 

 Eu stau, și mă duc, și mă-ntorc, 

 Și-amanții, profund mă-ntristează

 Îmi vine să râd fără sens,

 Și-i frig, și burează.”

 

 

Pentru ca totul să nu fie ca în poezia bacoviană, iar lucrurile să meargă  „ca unse”, vă recomand câteva sfaturi:

 

- Să beți minim 2 litri de apă pe zi!

- Până este gata cafeaua, curățați tenul și folosiți fiolele La Cabine pentru 

  boost-ul matinal!

- Savurați o cafea dis de dimineață într-o liniște deplină, fără să o perturbați de 

  internet și de ceea ce a scris x sau y!

- Mâncați sănătos și nu uitați de vitamine și suplimente, mai ales să vă 

  sporiți imunitatea!

- Faceți sport! Dacă nu sunteți atât de entuziasmați de sport, atunci o plimbare 

  prin parc sau pe malul mării (în cazul meu că stau la o aruncătură de băț de ea

  aerosolii ajută)!

- Trăiește clipa, zâmbește mult, fii calm, nu sta bosumflat, îmbrățișează, sărută 

  persoana iubită, alintă-ți copilul!

 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

 

xoxo jolly

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 











Comentarii