SuperBlog începe cu Tine? DAAA, fără mine nu se poate!

 


        Salutare de la mare, subscrisa, adică eu, adică Raluca ține cu toată ființa să participe la SuperBlog. La a treia încercare sper să mă ridic „pe culmile cele mai înalte”! Ce, nu are voie omul să viseze? 😁😁😁

        Sunt o blogger-iță (eu scriu cu doi „g” mai englezesc, dacă ar fi să scriu în română ar trebui „blogăriță”, nu?)  „ocazională”, timpul nu mi-a permis să scriu atât cât mi-am dorit, așa că „ocazionalul” își face apariția la Superblog de 3 competiții încoace.

        Preambul laudei de sine! 

    Emoțiile trăite în timpul competiției sunt de ordinul „infarctului”, dar senzația este plăcută, mai ales când vezi răsplata reflectată în note. Da recunosc nu am luat până acum „suta de puncte”, dar blog-ul de pe care „activez” necesită „drastice”  îmbunătățiri și un SEO bun, ceea ce eu nu sunt deloc. Mă mândresc cu faptul că am intrat într-o comunitate de oameni minunați, cu idei „trăsnite”, cu faptul că am avut imensa satisfacție de a-mi vedea numele scris pe diplomă (trebuie să mă laud că am palmaresul vast în domeniul diplomelor, dar fiecare înseamnă încă o satisfacție în plus și un „bonus” numai al meu). 

        



       Și „iaca” pregătirile!!!

        Am luat laptopul în brațe, cafeaua, carnețelul, „nervii i-am împachetat”și m-am pus pe înscris... Unde?... La SuperBlog 2021 ediția de toamnă.

        Aceeași eu vă pupă cu drag și de-abia aștept să vă las „mască” cu articolele mele din această ediție 2021. 

        Am uitat să menționez faptul că SuperBlog împlinește 13 ani și are la activ 23 de ediții incendiare, fiecare fiind un „mountain rousse” de neuitat!!!


xoxo jolly






    

Comentarii