Acum poți avea o rochie Marc Jacobs originală, la un preț avantajos! Cum să o ai? Prin sale sale sale...

 



    

        Iată cum m-am întâlnit eu într-o zi cu o prietenă dragă mie și cum stătam la o bârfă, specifică femeilor, mi-am dorit să dau o raită prin dressing-ul pe care îl are aici în Constanța (încă nu am ajuns la București, sigur nu aș mai pleca de la ea). M-am minunat de colecțiile impresionante de rochii pe care le are și am să pun mai multe colaje cu ele de-a lungul textului. 

        Ca să fac un mic intro: prietena mea a fost una din persoanele care au lucrat - și atenție „titlul pompos”: Trim /accessories sourcing & development manager Marc Jacobs Collection-  (mai explicit: ea era persoana care realiza tot ce trebuia la o piesă vestimentară pentru „a lua viață”) la Marc Jacobs. „Partea creativă din timpul show-ului, ultimele retușuri, ultima petală de floare, eu eram aceea din background!”. 




         Materiale, accesorii, dantele care mai de care, toate alese de ea și transformate apoi în minunății. Îmi povestea cu zâmbetul pe buze, din culise, că: „La fiecare model de rochie sau bluză, intra Marc și modifica o  mânecă, un tiv, un rever, deoarece mereu căuta perfecțiunea în piesă! Este un om extraordinar, iar colegii pe care îi aveam erau niște oameni de nota 25+.” Prietena mea, a studiat designul în Florența după care a revenit la New York și ce să mai (invidia mă cuprinde) a avut job-ul râvnit de multe dintre noi. 

        Haute couture, fashion weeks, celebrități, călătorii minunate în capitalele modei (Milano, Paris...), doar spune... și ea le-a văzut și făcut pe toate în domeniul fashion-ului. După 20 de ani de activitate, ultima ei participare creativă a fost la defileul din februarie 2020 în New York.            



                             

                                „articol de la defileul din februarie 2020”


 


        New York, Manhattan, Milano, Paris, Brand-uri = VIS!


        Așa că raita mea prin dressing-ul ei m-a inspirat și am zis sa fac lucrul acesta public. Vreau să vă încânt cu câteva capturi rapide a câtorva piese pe care le-am imortalizat și apoi le-am pus în colaje.

P.S.  Nu sunt fotograf de profesie (toate le-am făcut cu telefonul). Toate rochițele au prețurile cu descrierea, nu au fost purtate Niciodată, doar probate. 

        Vizionare plăcută!

xoxo jolly 





 

        

Comentarii