Parchetul - prima mobilă din casă!

 



        Ce te faci atunci când intri în casă și vezi o imagine dezolantă cu un parchet „îmbibat” în apă de la țeava de apă spartă?

        Vă spun eu, te apuci cu mâinile de păr și-l smulgi cu forță sau cel puțin eu asta am făcut acum câteva luni! 

        Nu poți sta cu mâinile în sân și te apuci să cauți „specialiști în ale parchetului”! Și dacă tot trebuie, forțat de circumstanțe, să schimbi parchetul începi să cauți ceva bun, de calitate, durabil și care să inspire luxul. 

        Ce am găsit?



        Alma Parchet , adică răspunsul „chinurilor” mele!


        La ce te gândești în momentul când „calci” pe un parchet de calitate, autohton? La mirosul pădurii? La încăperile palatelor? 

        Parchetul din lemn îți trezește simțuri pe care, probabil, le-ai uitat sau nu ai dat importanță până în momentul în care, ca în cazul meu, nevoită de împrejurări a trebuit să fac acest pas de a schimba parchetul.

        Alma Parchet, pe lângă faptul că au toate „tipurile” de parchet îți i-au și grijile montării lui. Tot ceea ce trebuie să faci este să îi contactezi, să alegi tipul de parchet și culoarea, în rest se ocupă ei mai exact de livrare și montaj.

        Dificultatea este doar atunci când îl alegi, adică: din lemn masiv, exotic sau autohton, dublu-stratificat, triplu-stratificat...

        Împreună cu soțul meu am decis să alegem un parchet pentru încălzirea în pardoseală și anume: „Parchet Dublu-stratificat din Stejar Alaska Classic 10x120x800-1400 mm”.




        De ce am ales tocmai cest tip?

        „Parchetul dublu-stratificat Alaska Classic este confecționat din lemn de stejar alb, pentru un plus de eleganță. Este compatibil cu sistemele de încălzire în pardoseală și se încadrează în clasa de selecție Classic, așadar sunt vizibile noduri căzătoare mici, noduri sănătoase și diferențe naturale de culoare. Pentru a completa aspectul natural dat de clasa de selecție, parchetul este bizotat, ușor periat și lăcuit. Se montează prin lipire și are sistem nut și feder. Stratul de uzură măsoară 3,7 mm, iar grosimea plăcii este de 10 mm.”

        Descriere:

- parchet din lemn de stejar.

- rezistență la rupere.

- elasticitate.

- rezistență la șocurile mecanice.

Cu alte cuvinte acest parchet este stabil, rezistent și elastic, fiind ideal pentru o pardoseală durabilă.

        „Întoarcerea la natură aduce un plus de suflet locuinței. Într-o lume rece, am ales să simțim căldura lemnului sub picioarele goale.”

        Parchetul pe care noi l-am ales nu este întâmplător. Acesta are un transfer termic bun, adică felul cum trece căldura prin el și cum acesta rezistă. Pentru rezistență în timp, parchetul montat peste sistemele de încălzire prin pardoseală trebuie să fie compatibil. În plus, fiind din lemn, aduce un aport estetic, este din material natural, elegant atemporal și, de ce nu, întotdeauna la modă, este plăcut la atingere, pur și simplu simți natura la picioarele tale.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021.

xoxo jolly 



        

                












Comentarii