Fii chic and smart cu Outlet Evernisaj!

 



        De mult folosesc o expresie  „orice lucru merita o a doua șansă”! Expresia aceasta cred ca se încadrează foarte bine când vine vorba de magazinele second hand

        Eu văd avantajele magazinelor second hand și a Outlet-urilor și nu mă las influențată de concepțiile multora dintre noi.

        Sunt tipul de persoană care se îmbracă puțin mai aparte, cu haine pe care sigur nu le vezi și la alte persoane, haine care mă avantajează, haine viu colorate (am zile când mă îmbrac în negru, dar pantofii au tocul roz-siclam sau trenciul este cu flori imprimat, pata de culoare este nelipsită din garderoba mea). 




        Într-un second hand găsești toate „variațiunile” de haine, pantofi, accesorii. Dar, atenție, vei găsi doar o singură măsură la un articol vestimentar fără a mai găsi un alt articol la fel. Hainele sunt unice, diferite și merită „o a doua șansă”!

        Stilul mi-l creez singură, iar Evernisaj mă ajută să îmi îndeplinesc „doleanțele” vestimentare. 

        Am citit acum ceva vreme, pe blogul unei „vedete autohtone” care și-a achiziționat „o geacă grăsană ca o pâine într-un cuptor și-ntr-o culoare turbată” (geaca era portocalie) și m-a amuzat teribil de mult felul cum s-a exprimat, dar... geaca pe care și-a luat-o era superbă și a fost luată din second hand. 

        Cel mai important este să fii tu însuți, să dai frâu liber stilului vestimentar și să îi aduci un plus de originalitate! (cred că m-am descris pe mine 😜😜😜) 




        Cum îți creezi șarmul unic cu ajutorul hainelor și al accesoriilor?


        Păi...presari culori, texturi, pietre, paiete, dungi, buline și rezultatul este pe măsura așteptărilor! Arăți bine în orice lucru în care te simți bine, nu orice este la modă înseamnă că te avantajează, plus brand-urile cu ultimele colecții sunt costisitoare. La un second hand sau outlet totul este accesibil și te poți îmbrăca în brand-uri renumite, să îți creezi propiul stil (retro, chic, goth, hipster, etc).

        Evernisaj te ajută să dai frâu liber imaginației vestimentare cu articole de brand și accesibile. 

        Ești unică cu Evernisaj și nu îți mai faci griji că tu și colega de birou sau prietena cea mai bună o sa aveți aceeași rochie sau sacou cumpărat de la mall. Nu îți mai faci griji atunci când ajungi la o nuntă, botez sau un eveniment, că mai are cineva un model asemănător cu rochia pe care tu ai îmbrăcat-o.



        Mai este un avantaj când te decizi să intri într-un second hand sau outlet și acela este că nu contează sezonul în care te afli, sigur găsești un articol pentru orice sezon. 

        Pleci în vacanță la pol-opus? Ai nevoie vara de geacă de iarnă? O poți achiziționa dintr-un outlet sau viceversa: poți cumpăra iarna un costum de baie sau pur și simplu nu vrei să te prindă următoarea schimbare de sezon nepregătită și mergi pe principiul ”iarna-sanie, vara-car” (car alegoric 😂😂😂). 

    Acest articol „outlet-ist” a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021.

xoxo jolly

        



        

      

         

 

Comentarii