Cadouri de Crăciun? - #WeAreTheAnswear

 

                                      


           Umblă un „trend” pe social media și tot umblă și iar umblă, așa că m-am hotărât să îl „abordez” și eu în acest an. Despre ce vorbesc? Ei bine, este vorba despre „Trendul - Secret Sister”. 💅👭😜

       Principiul după care funcționează este cât se poate de simplu. Caut doritoare interesate de schimbul de cadouri de sărbători. Nu contează unde locuiți, jocul este internațional, sunteți binevenite să vă alăturați și voi. Tot ceea ce voi trebuie să faceți este să vă alegeți „sora secretă” și să îi trimiteți un cadou. Această idee îmi place la nebunie, mai ales că am să trimit unei femei pe care nu o cunosc un cadou și am să reușesc să îi aduc un zâmbet luminos pe buze în ziua în care aceasta o să primească cadoul. 

        
                                             


           Answear.ro este site-ul și „motorul ingenios” din acest trend care mă va ajuta să fac „o sister” fericită.

        Prin mintea mea aleargă deja „ceasurile de damă” pe care le-am vizualizat pe site-ul  Answear.ro. Dimensiuni, culori, modele, poate și cu pietricele, mai înguste și mai late pentru „sisters” împachetate.

         Dragii mei, de la „trend-ul surorii secrete”, vreau să trec și la familia și apropiații mei cu lista de cadouri. 💋💖💓


        
                               


        

        Bun, dacă am ajuns aici, în acest an atipic, tot trebuie să mă organizez, lista este lungă. Deși nu am să pot „colinda” cu cadourile după mine pe la casele apropriaților mei, tot am decis să le fac o bucurie. Am să comand online  de pe Answear.ro și am să le introduc adresele lor pentru a le putea primi fiecare. 

        Țineți-vă bine, lista este lungă! 👀💪💫

          Pentru prietenele mele, pe care le cunosc de o viață, sunt sigură că, cu lenjeria roșie nu am să dau greș. Lenjeria de damă de pe Answear.ro este alegerea perfectă pentru ele și zâmbetele de pe buzele lor or să fie cel mai frumos lucru. 

         Tot la femei mă opresc, deoarece nu vreau să o exclud pe mama mea, femeia care nu dormea nopțile când mă simțeam rău și eram bolnavă, femeia care m-a îmbrăcat, spălat, mi-a dat să mănânc și mă termina în clasa a 7-a că nu știam „tabelul lui Mendeleev” pe de rost la chimie. Ființa care mi-a dat viață o să primească în dar de la Moșul două rochii de damă pe care știu că a pus ochii în timp ce „frunzăream” site-ul Answear.ro.

              Fiica mea, îngerul meu care îmi înseninează zilele, persoana care cu îmbrățișările ei îmi „șterge” toate supărările, va primi de la Moșul o pereche de cizme de damă. Am constatat acum două zile că nici o pereche din cizmele pe care le are nu îi mai vin.

        Tatăl meu, omul cel mai înțelep, pedant, open-mind și nu în ultimul rând persoana care mi-a fost alături pas cu pas în evoluția mea și cel mai bun sfătuitor al meu, o să primească de la Moșul o geacă de bărbați.

           Soțul meu, persoana care îmi este alături și la bine și la rău, omul care deși se umflă ca un curcan în fața mea, mereu cedează pentru că mă iubește și nu concepe ca viața lui să fie fără mine, de la Moșul o să primească un ceas pentru bărbați .

          Socrul meu, un om minunat, un tată desăvârșit, muncitor și un bucătar de nota 25 plus și mereu cu zâmbetul pe buze, de la Moșul o să primească în dar un portofel pentru bărbați și un super pulover.



                             


        Cadourile de Crăciun - Cea mai minunată formă de comunicare!


           Aceasta se datorează faptului că sărbătoarea de Crăciun este legată de verbul „a dărui”. Toți care am făcut cadouri cu suflet conștientizăm că atunci când dăruiești un cadou este mai frumos decât a primi unul.

             Am observat că în această perioadă mă agit și devin stresată în „goana” după cadoul perfect.

             Cumpărăturile pentru cadourile de Crăciun devin o corvoadă și un coșmar când alergi prin magazinele aglomerate și mai suntem și în anul „pandemic”. Părerea mea este că trebuie să ne oprim un pic și să ne îndreptăm agitația aceasta pe un singur site, Answear.ro, unde tot ceea ce îți dorești devine realitate și se materializează. 

                Am acum ocazia perfectă de a oferi cadouri pe placul tuturor, iar pentru ca un cadou să aducă bucurie în sufletele destinatarilor și automat în sufletul meu, este nevoie de buna strategie de identificare și alegere a cadourilor de pe  Answear.ro.

        Trebuie să fiu organizată, să îmi fac temele din timp, să aleg cadourile cele mai reprezentative pentru cei dragi și acestea trebuie să transmită mesajele potrivite cum ar fi: „Te iubesc!”, „Vreau să am grijă de tine!”, „Te susțin în ceea ce vrei să faci!”, „Visele tale sunt importante și pentru mine!”, „Vreau să te răsfăț!”, „Apreciez ceea ce faci pentru mine!”, „Vreau să aduc bucurie pe chipul tău!” etc.

        „We are the Answear” este răspunsul meu la agitația creată de minunata sărbătoare a anului, Crăciunul!

           Acest articol „Answear.ro” a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly 




        

        

                




        

         






   


Comentarii