„Mania pietrelor” acasă/la birou/oriunde!

 


        Am descoperit de curând această „manie” a pietrelor pe care mi-a „insuflat-o” copilul meu. Totul a început de la: „Mami, hai să facem „apă de lună”!”. M-am uitat „șui” timp de 15 secunde, nu știam ce dorește să îmi transmită. M-am „elucidat” în momentul în care mi-a arătat un bol cu apă pe care se chinuia să îl așeze pe balcon într-o anumită poziție în care luna avea să se reflecte mai apoi. Și uite cum am stat noi să „măsurăm unghiuri prielnice” pentru această „procedură”. Mi s-a părut amuzant la început, dar m-am alăturat acestui „experiment”. Apoi a urmat „adunatul” de apă de ploaie, alt procedeu urmat de peripeții la miez de noapte (am legat un borcan cu sfoară și scotch pe care l-am atârnat la unul din geamurile balconului ca să colecteze „apa-minune”).

        În tot acest timp fata mea îmi tot arăta pe internet tot felul de cristale feng-shui și îmi spunea cât își dorește o piatră. De la „acea piatră” am ajuns, în două luni, la o adevărată colecție. Recunosc, m-am lăsat „dusă de val” (cum fac de obicei) și i-am „perpetuat” această nouă „îndeletnicire”.

        Fiecare cristal, în parte, reprezintă „ceva”! 

        În colecția „acumulată” se regăsesc pendule, pandante, pomișori, cristale semi-prețioase, multe din ele reprezantând chakrele, iar individual au beneficiile lor la „pachet”. 

        Fetița mea, de câțiva ani, se „luptă” cu ușoare migrene. De când și-a descoperit pasiunea aceasta cu cristalele, atunci când are o migrenă își pune pe frunte ametistul. (Ametistul - este un cristal violet. Culoarea sa indică faptul că deschide chakra coroană. Această chakră este plasată chiar deasupra capului și este calea principală prin care pătrunde energia pozitivă). Chiar am observat o ameliorare a durerilor de care ea se plânge. 


    

        Noua „înclinație” a fetei mele m-a făcut să „cercetez” mai mult beneficiile cristalelor semi-prețioase. Am făcut multe descoperiri în acest „domeniu”. Beneficiile lor sunt multiple. Fiecare cristal natural are proprități diferite. În funcție de locul în care sunt așezate în casă acestea amplifică diferite energii (deschid canalele energetice).

  Am descoperit StoneMania Bijou.

        De la prima accesare am putut să mă edific în ceea ce privește terapia cu cristale (cristalo-terapia). Așa am reușit să înțeleg „dispariția” durerii de cap a fetiței mele și încă un plus este faptul că mi-am dat seama că nu „fabulează”. 

        Tot de la ei, dacă achiziționez,  am certitudinea că toate cristalele vin însoțite de certificat de garanție și conformitate. 

        Dacă treci pragul magazinului lor poți avea încredere că ești sută la sută informat corect despre produsele comercializate, știi cu siguranță dacă cristalul este colorat artificial, dacă este o piatră de sinteză sau dacă este sută la sută natural.

        Așadar, dacă ți-ai „stricat feng-shui-ul”, StoneMania este răspunsul!

        Acest articol „cristalin” a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly 







Comentarii