Influencer? Branding personal? Marketing afiliat? TheMall.ro - platforma de brand advocacy care combina atuurile cu promovarea out-of-the-box!

 



        De acum două luni m-a „izbit” ideea de a reîncepe să scriu pe blog.  Totul a început după ce am urmărit câteva webinarii despre marketing afiliat, branding personal și idei de content pe Instagram și Facebook, cu alte cuvinte Social Media. Mi-am scos „carnețelul” și am început să notez și să subliniez.


        Bine, bine, dar cum? Cum devii un brand personal? Cum devii un afiliat în marketing? Cum devii influencer?


        Îți deschizi entuziasmat Facebook-ul să vezi dacă postarea ta „cea aducătoare de succes” are like-uri/vizualizări/click-uri sau deschizi blogul, să îți vezi accesările și comment-urile pe care articolul tau le are și surpriză, descoperi un mare like și cam atât... 

        Senzația de „bosumflare” se instaurează instant și te întrebi ce trebuie să faci pentru a câștiga publicul? 


                               


        „Think outside the box”! - este ceea ce mi-am propus, deși mulți au idei, experiență etc. Dar „Eu” ce am, cu ce vin „Eu” nou și fără să plictisesc sau fără să fac ceva repetitiv??? Cum mă pot defini ca brand personal sau influencer sau ca afiliat în marketing??? Cum generez prospecți???

        Marketing-ul afiliat - este ceea ce mi-am propus să „întreprind”, este varianta mai „leneșă” pe care am ales-o (advertiserii fac reclama, tu doar o promovezi și aștepți conversii).

        Dar ce am aflat eu din cursurile pe care le-am făcut și le fac în continuare este faptul că, pentru început, trebuie să îți stabilești o nișă. Nișă pe care încă o caut 😅😅😅! Ceea ce pot spune, este faptul că ai din ce alege, poți face un blog sau o postare nișată pe: turism/călătorii, gastronomie, nutriție, modelare corporală, flori, tratamente, lifestyle, mașini, etc. Deși ai de unde alege ca nișă îți este recomandat să te „nișezi” înainte de a face conținut, altfel totul devine un haos când scrii despre tot ce îți pică pe mână. Orice lucru la început este determinat de „încercări și compromisuri” până îți stabilești contentul exact. 

        „Startul este cel care îi oprește/stopează pe majoritatea oamenilor” - Don Shula. 

        Academievie.ro are modalitatea prin care „startul” și „restartul” să fie mult mai ușor în promovarea online

        Dacă ți-ai dorit cu adevărat succesul (cum mi-l doresc și eu ), atunci ei sunt cei care te pot ajuta să îți „restartezi” sau să „startezi” cu adevărat afacerea online, să generezi prospecți, vânzări și să îți construiești „autostrada succesului” pentru tine.

        În ceea ce privește - brandingul personal - nu ai nevoie de o agenție ca să „livrezi conținut”. 

        Din „mini-experiența mea”, ca și blogger, am constatat că în România nu se acordă suficientă importanță conținutului. (blog-articol-influencer-social media-branding personal, toate egal conținut).👍

        Academievie.ro îți dă ocazia să te diferențiezi pe piață prin ceea ce ești, nu prin reduceri drastice sau prin portofolii exagerate de servicii. Pur și simplu, folosești cea mai puternică armă din marketing - conținutul - ca să îți ții clienții aproape.

Poți învăța să faci conținut bun și constant de fiecare dată când ai nevoie și nu trebuie să fii cel mai creativ om din lume și nici nu trebuie să ai o experiență vastă în Social Media sau blogging chiar și vlogging.


                                  



        TheMall.ro este platforma care „pune umărul” la această „revoluție” a marketingului online, deoarece, azi, acum, Social Media este o modalitate excelentă de a te conecta cu consumatorii. În fiecare zi când nu profiți de Facebook/Instagram (Social Media), competiția ta o face. Când ai totul la mână, de ce să nu profiți??? 👏👍👌👆

            Acest articol „de branding personal” a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly

               

        

        

        

        

Comentarii