Fares - „Sănătate din inima Daciei!” - „Pe gustate”!


 

           Când vrei să îți găsești liniștea într-o cană de ceai, Fares îți vine în ajutor! 

        Fares au peste 90 de ani de experiență. Cu alte cuvinte, de mai bine de nouă decenii, au început frumoasa călătorie în lumea plantelor și au adus tradițiile și inovația pentru a obține ceaiuri și remedii din plante medicinale. Această călătorie a început la poalele Sarmizegetusei, în inima Daciei.

        Aceste produse sunt „omniprezente” în dulăpiorul din bucătărie, în care am ceaiuri, siropuri și alte „minuni” din plante (putem să îi zicem „dulăpiorul dedicat - Fares”).  

  


        Deoarece nu sunt acasă când scriu acest articol, am făcut poză la produsele de la Fares pe care le am în bucătăria de la birou. În definitiv  Fares nu lipsește din viața mea! 

        Am terminat cu „preambulul” așa că, am să continui cu câteva descrieri ale produselor pe care ei le comercializează și eu le  folosesc în mod frecvent.

        De ce sunt renumiți? Pentru gama largă pe care o pun la dispoziție pentru tratamente naturiste. 

        De exemplu, mama mea are diabet zaharat din 2001 și atunci când roșul în gât și tusea își fac apariția,  folosește de la  Fares - Plantusin fără zahăr . Beneficiile acestui sirop sunt: fluidifică secrețiile bronșice, favorizează expectorația, calmant, antitusiv cu efecte favorabile în tusea spastică, emolient (protejează mucoasele iritate), antiseptic al căilor respiratorii. 

        Tot mama,  zilnic,  folosește ceaiul - Glicostat de la Fares. Beneficiile sale sunt: susține metabolismul glucidic și are în compoziția sa frunze de Ștevie care au un rol important în scăderea glicemiei. Alături de celelalte plante conținute, susține funcțiile pancreasului (mama, în urma operațiilor avute, nu mai are capul și jumătate din corpul pancreasului), stimulând secreția de insulină. Este un adjuvant în tratamentul diabetului zaharat. Are un efect confirmat în 25 de ani de utilizare. Acest ceai este folosit pentru calitățile sale terapeutice din 1993, iar formula sa a fost optimizată de mai multe ori de specialiștii Fares. Are un gust plăcut și natural și datorită conținutului de Ștevie aroma ceaiului Glicostat este dulceagă.

            


        De la mama să trecem și la mine. Deoarece toate zilele mele sunt foarte „încărcate”,  seara îmi este foarte greu să adorm, mă năpădesc tot felul de gânduri și idei, dar ceaiul Tihnă de la Fares mă liniștește imediat. Până la acest ceai, diminețile mele erau foarte „încercănate”, mă trezeam și mă simțeam „ca lovită de tren”.  Descrierea lui este: „Ceai pentru momente de tihnă. Rețeta are la bază cea mai folosită plantă a românilor - mușețelul. Se îmbină armonios cu aroma petalelor de trandafir. Ceaiul este recomandat să fie consumat seara pentru liniștea sufletească, după o zi încărcată.” Mi-am găsit „leacul” pentru un somn liniștit. 

        Ca și cei de la Fares cred cu tărie în puterea vindecătoare a plantelor! Ce ziceți, credeți în fitoterapie?

        Acest articol „lecuitor” a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly 





        

                

        

        





    Comentarii