#BlackFriday #Stayhome #WeAreTheAnswear

 


        Ca să nu mă dezic de la shopping-ul  de „țoale”, chiar dacă este un an pandemic, m-am gândit să îmi pregătesc „listuța” înainte de Black Friday. Dar cum mai exact? Ei bine, m-am „inspirat”, ca să nu zic am „furat”, din stilul influenceri-lor din social media pe care îi am în listele mele.

        Chiar dacă „ne paște” izolarea nu înseamnă că nu putem merge la piață „în stil”. Dar ca să ajungem la „zarzavaturi” mai întâi să ne achiziționăm hainele. Bine, acum nu vă gândiți că o să vedeți „o nebună” (adică eu 😄) îmbrăcată în paiete și bling-bling-uri, nu, nu! Totuși și legumele au „demnitate”!

        Căutând inspirația stilului pe mediul online, am realizat că pot să cad în gaura neagră a  feed-urilor influencer-ilor de pe social media. Așa că am apelat la reduceri de Black Friday la îmbrăcăminte de damă

        Mi-am descoperit „paradisul”! Haine, branduri, tot ce vrei, de la Answear să le iei! Nu contează pandemia,  Answear aduce veselia!

        


 

        

        Cadoul pentru soțul meu!?


       Dacă tot ne aflăm în plină „pandemie de reduceri” trebuie să „scormonesc” site-ul Answear.ro pentru cadoul perfect pentru soțul meu. Vine ziua lui „acuș” și trebuie ceva special, doar și el este special (Doar pentru mine! Jos mâinile, amatoarelor! 😂). 
         Eu m-am gândit la SmartWatch-ul Fossil . Știu că m-am gândit foarte bine deoarece mă tot „bâzâie” de ceva timp cu smartwatch-urile, dar când scriu acest articol mi-am dat seama că „frecușul” lui, cu ceasul de acest tip, era cu trimitere „vine ziua mea, chiar nu îți dai seama ce îmi doresc?”... Pe această cale, când o să citească articolul, o să vadă că „m-am prins, goguțăăă!” 😂😂😂


        Am rezolvat-o cu soțul, așa că să trecem la lista pe care o menționam la începutul acestui articol. 

        Dacă ești  „obligat de stat” să stai în casă, nu înseamnă că te restricționează și de la cumpărăturile online, mai ales că vine Black Friday! Ce am innebunit?! Să nu îmi iau eu bluzițe, fustițe, gentuțe sau ghetuțe? Mai ales că sunt și reduse și de brand și vânate de mult timp. Crimă ar însemna 😜!  

        Depresiile și supărările se tratează prin shopping. Tot costisitor este și acest „habit” (mai pe „românește” - obicei). Așa că mi-am setat ochii pe câteva lucruri, cum ar fi : pe fusta answear.LAB limited edition și pe fusta Guess Jeans (foarte, foarte „mișto”), pe o bluză Desigual, pe geaca Tommy Jeans (superbă),  pe niște cizme lungi peste genunchi Steve Madden. Dar acestea sunt doar ceea ce eu îmi pregătesc pe listă, iar gusturile sunt diferite, așa că sunteți invitați să „explorați” toată îmbrăcămintea, încălțămintea, gențile, portofelele și accesoriile pe care ei le oferă pe site-ul lor.

        Să nu uit! Tot pe site-ul lor găsiți  și pulovăre pentru căței. Sunt adorabile, deja am două puse în coș pentru Bijoux al meu. Păi să nu cumva să credeți că pe el nu îl răsfăț, mai rău ca pe fii-mea câteodată (glumesc). Dar și el este un suflețel și membru al familiei noastre de 5 ani. Când iese la plimbare trebuie „înțolit”, altfel tremură ca „varga”! 

        De  fii-mea nu vă pomenesc, deoarece de când a crescut nu îi mai pot alege eu hainele, așa că am să o las pe ea să „dea iama” pe site-ul Answear.ro.

        Acest articol de Black Friday a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly

        



         

                  










Comentarii