Uite albina, nu-i albină! Dă-mi dulceața, nu-i dulceață!

 


            Delicios și bun! Hai să savurăm acum! Nu te împotrivi și lasă-te purtat de noul concept de  slow-food !

        Auzim tot mai des expresia „mănânc sănătos sau încerc să mănânc cât mai sănătos posibil!”. M-am gândit să vă fac cunoștiință cu Melinis! O delicatesă din ingrediente naturale de la care-ți lasă „gura apă”! Nu este nici produs apicol, dar nici dulceață. Este un dulce complet natural, din petale de trandafiri și fructe proaspete, neprelucrate, în miere de salcâm. Cu alte cuvinte, Melinis este o creație nouă realizată printr-o tehnologie inovatoare și inspirată din fascinația pentru darurile naturii. 

        Eu și familia mea ne putem numi „devoratori de dulciuri”. De când am descoperit Melinis, cu această metodă unică de preparare, din bucătăria mea, m-am hotărât să nu lipsească produsele lor. Au o gamă largă cu diferite fructe, satisfac gustul tuturor și în plus mănânci „un dulce” sănătos. Fetița mea a renunțat să mai consume dimineața „celebrul - lapte cu cereale”. Acum dorește o cană de ceai de fructe de pădure cu două felii de pâine prăjită, cu unt proaspăt și Melinis de zmeură.

        Să vă mai vând un „truc”. Deși nu gătesc foarte des, atunci când o fac mâncarea trebuie să fie ca la un restaurant de „3 stele Michelin” .De când am descoperit Melinis,  îl folosesc ca și ingredientul „secret” în asocierile gastronomice pe care le fac. Astfel reușesc să fac anumite preparate „WAW” și să-i uimesc pe cei dragi.  





        Suntem în „plină” toamnă și cel mai des folosit cuvânt al acestui an este „pandemie de Covid”. Așa că uităm să ne întărim imunitatea la răcelile sezoniere, dar nu și cu Melinis de cătină care ajută la întărirea sistemului imunitar. Cătina - este originară din Asia și era folosită cu precădere de către tibetani și chinezi datorită numeroaselor sale proprietăți terapeutice. În medicina tradițională chineză cătina era utilizată pentru a îmbunătăți funcțiile aparatului digestiv și pentru a întări sistemul imunitar, dar și pentru tratarea răcelii și a gripei. 

    Nimic nu este mai pur și mai sincer decât bucuria pregătirii bunătăților din viața de zi cu zi și prețuirea miracolelor naturii, exact ideea din spatele Melinis.

        Nu vreau să mă lungesc, deoarece nu cred că mai există cuvinte în dicționar pe care să le folosesc în descrierea acestui produs.


        Acest articol „dulce” a fost scris pentru SuperBlog 2020.

xoxo jolly 








Comentarii