Offfff, veșnica întrebare, ce fac eu astăzi de mâncare ??????

              
                             


         Tot am „răsfoit” facebook-ul și dau peste o reclamă la un fel de tigaie cu ajutorul căreia faci clătite ... și ce să vezi, eu am achiziționat o astfel de tigaie cam acum 2 ani dacă nu și mai bine pe care o țin în cutie de atunci ... Am căutat-o repede (îmi aduc aminte de ce o țin așa în cutie, deoarece atunci când am cumpărat-o am încercat să fac la ea clătite si am „murdărit” toată bucătăria și am zis „ o dau cuiva, ori nu știu ce am să fac cu ea, dar eu nu o mai țin” pentru că am șters după „la propriu” tot locul unde am gătit cu ea), dar constatarea mea după ce am vizionat reclama, a fost că eu o foloseam total greșit. Așa că m-am dus la frigider am scos niște ouă de prepeliță (mai exact 12), pe care le-am „bătut” bine și le-am condimentat apoi cu aparatul „minune” mi-au ieșit niște „foițe” de omletă asemănătoare clătitelor . Până atunci aveam pe foc o mâncare de cartofi și am „pârlit” și câțiva cârnăciori. Uite așa am „încropit” o mâncărică de numa' numa'. Cu alte cuvinte mâncarea mea este ilustrată în pozele de la începutul articolului și cine știe poate v-am inspirat pe ziua de astăzi. Criticul meu de bază este copilul, menționez că a mâncat tot, cu alte cuvinte sunt încântată de rezultat.

       Mâncare de cartofi asezonați cu semințe de in , omletă stil „clătită” , cârnaciori cabanos și castraveți murați . Poftă bună vă urez .



xoxo jolly 


 

Comentarii