Modă, Modă și iar Modă ... Manzara

 

        A venit toamna , anotimp plin de inspirație , plin de creativitate , plin de noi începuturi ! Superb este sentimentul acela când stai la o cafea dimineața și admiri peisajul tomnatic care se așterne în fața ta prin fereastra între-deschisă ... Prin aburii emanați de cafeaua din care „sorbi” iți vine un gând în minte, știți care este acela ???? Ei bineeeeee,  dar eu cu ce mă îmbrac astăzi ???? hahaha

    Vaiiiii, când mă gândesc am atâtea de făcut , trebuie sa fiu la birou, apoi am de lăsat niște concluzii scrise la tribunal, mă gândesc chiar să îmi sun prietenele să „stăm un pic la taclale” la prânz , cu alte cuvinte îmi trebuie sa fiu pregătită cu o „costumație” adecvată pentru tot ceea ce am de gând să „întreprind” astăzi .

     Bineînțeles, nu trebuie să disperăm întotdeauna se găsesc soluții.

    M-am tot gândit la un lucru în acest weekend și am tot căutat pe site-uri de specialitate și ceea ce mi-a atras atenția a fost chiar Manzara.ro, unde am găsit o geacă superbă (pe care recunosc mi-o doresc cam de doi ani ), dar acum chiar vreau să o achiziționez (plus este la reducere) , cine nu iși dorește ceva la reducere , mai ales când „vânezi” de mult produsul.Haina/geaca este superbă , modelul este în trend, iar culorile exact pe sufletul meu, o combinație de gri-deschis cu roz-pal, „fix” ceea ce mi-am dorit. 



    „ Manzara este un brand de fashion care te încântă cu produse noi săptămânale – vei fi intotdeauna la curent cu moda!

Cu hainele Manzarina vei lăsa mulțimea fără cuvinte, pentru că îți oferim cea mai BUNĂ calitate, cele mai trendy haine, conform ultimelor tendințe din modă.

Cu noi, cumpărăturile sunt 100% sigure, având 14 zile pentru a vă asigura că satisfacția este garantată.

Oferim multe beneficii și vei fi răsplatit pentru loialitate.”

       Am să o comand chiar acum , nu îmi „permit” să mai aștept.

xoxo jolly




Comentarii