Magia cuvintelor regăsită în mii și mii de pagini ale cărților !!!

            


     M-am tot gândit cum să descriu ceea ce simt atunci când mă apuc să „răsfoiesc” o carte ... fiorul care mă cuprinde în același timp mă „transpune” pe tărâmul ei . Cărțile pentru mine au un rol aparte și anume acela de a-mi reda „imagini pe viu-grai” a întâmplărilor descrise. Și, deoarece nu vreau să merg prea departe cu metaforele și să reușesc într-un final , dacă până acum nu am reușit să vă plictisesc, ele reușesc să îmi trezească toate sentimentele cum ar fi: iubire, furie, dispreț, melancolie, gândire meditativă, sursă inspirațională (pentru proiectele mele), dualitate, scepticism, bucurie,  feerie, cred că am nevoie de un dicționar pentru a putea continua. 

    În pozele pe care le mai atașez din când în când în acest articol, reprezintă o mică parte din cărțile pe care le achiziționez (insist le și citesc) de la cărturești.ro „nu că zic, dar vreau să spun!” (expresia este folosită des de mama mea), dar găsești o varietate atât de vastă de cărți încât sunt dăți când mă pierd cu orele pe magazinul online cărturești.ro.

   Reduceri, cărți premiate care vin cu alte reduceri și cu riscul că mă repet, dar asta este iar reduceri. De multe ori caut anumite volume (ce este drept, psihologice, paranormale, fenome ciudate, obscure etc) pe care le urmăresc să intre la reducere și ce să vezi, dacă insiști reușești. Nu comentez despre cele pentru copii (să nu râdeți, dar de-abia acum o lună am aflat de cărțile manga), ce sunt acestea ??? Sunt „niște” cărți ilustrate cu mici dialoguri pe care le citești de la coadă la cap, sunt exact pe invers... Ok ați râs, m-am supărat, dar ce să fac și eu. M-am trezit deunăzi cu fi-mea în cărturești, căutam un cadou pentru o colegă/prietenă a ei așa că am purces la raftul sau mai bine zis „dulapul în trei canate” de manga (bine că nu este scris „mangă”) hahahahaha, am apucat să răsfoiesc prin ele, nu vreau să menționez faptul că unele au câte 16 volume dacă nu și mai multe, dar printre ele regăsesc „Sandy Belle”- manga (desenul copilăriei mele, cred că eram de vârsta fetei mele, atunci când era difuzat la TV). Doamne, iar m-am pierdut, am picat în melancolie, nu aveți cum să mă acuzați, deorece cred eu că mulți dintre cititorii mei știu despre ceea ce „îndrug”eu aici. 


       



    Da, știu nu m-a făcut mama fotograf, dar am „presărat”un pic de artă și suflet în aceste poze (menționez că nu sunt cărți manga). În una din pozele de mai sus se regăsesc volumele „Fluturi” și „Insomnii” de Irina Binder, un cuvânt am să spun despre ele și anume le ador. Mi-am cumpărat primul volum din „Fluturi” după ce am citit anumite articole pe rețelele de socializare scrise chiar de autoare. Felul cum așterne cuvintele într-o frază, exprimarea pe care o are mă fascinează și nu numai, de multe ori așa influență are asupra mea încât am impresia că mă „aseman” un pic, cu stilul ei de a scrie (părere personală). Pot scrie mici review-ri despre fiecare carte din „mini colecția” pe care o am, chiar îmi place acest lucru. Dacă stau bine să mă gândesc acum doi ani stătea „chill” pe canapea cu soțul meu, nu mai știu exact ce era la TV, dar dintr-o dată sar și îi spun „știi, la noi în Constanța nu există cercuri de lectură” (vaiiiii ce mi-ar plăcea, să avem teme diferite din nuvele/romane apărute și să le dezbatem la o „sămânță”), dar din păcate „visul american”cu femeile trecute de o anumită vârstă (și nu vreau prin asta să jignesc pe cineva) se întâlnesc săptămânal la câte una din ele acasă, la un „pahar de vorbă” despre cartea pe care și-au ales-o să o citească. Divin, zic ... rămân cu gândul, mai suntem și cu „covidelul” acum de nu știi la propriu ce să mai faci, hahahaha, dar poate printre voi se regăsesc persoane cărora le-ar plăcea același lucru, nu ????
    
   Sper din inimă să vă placă acest articol, l-am scris din suflet pentru suflet .

xoxo jolly 
 


Comentarii