Inspirație? Multă mobilă? ... La un pahar de vorbă!




        Cauți discursuri inspiraționale? Cauți subiecte pentru blog? Cauți oaza aceea de liniște din confortul casei tale? Păi de ce le cauți? Încă nu ți se „dezvăluie”? Uită-te atent/ă, da, da, exact în fața ta! Ce vezi? Bine am să îți spun eu răspunsul: canapeaua. Pam-pam! Pun pariu că nu aveai nici cea mai vagă idee despre ceea ce vorbeam și te întrebi de ce?! Orice ai face într-o zi, chiar dacă „trebăluiești” prin casă sau ești   plecat/ă la muncă, atunci cănd termini sau când te întorci acasă primul lucru pe care îl faci este să te așezi pe canapea și îți „tragi sufletul”. Ea este „omniprezentă” în toate casele (ca să fac o „glumiță”, este ca un aragaz, nu poți fără el că nu mai ai unde să gătești, așa și canapeaua, nu ai unde să te „hodinești”). Îți vine musafirul în vizită, doar nu îl așezi în dormitor (locul este intim), îl „poftești” pe canapea. Bine, bine, poți și în bucătărie, dar și pe terasă, însă noi aceștia cu apartamente și bucătarii mici și cu lipsă acută de terasă, te invităm direct pe canapea! Așa că ia un loc pe „divanul” meu (am vrut să nu mă repet...ha ha ha) să te pot introduce cât mai bine în povestea mea și în „colțișorul” meu preferat! 

        Pe blogul meu, nu am mai scris de o lungă perioadă de timp, mai exact de 5 ani (probleme personale, pe care le pot povesti, cu drag, în alte articole), dar așa cum stăteam eu pe canapea, citeam o carte intitulată „Biblia Pierdută” de Igor Bergler (bineînțeles de la cărturești achiziționată), la sfârșit autorului i se atribuie anumite descrieri și ce să vezi? „ ...a lipsit până de curând din orizontul comod al cititorului de literatură...a venit gata format, ca un buldozer, iar asta i-a derutat pe mulți” - Pavel Șușură - Canapea, inspirație, blog. Acestea sunt elementele care m-au determinat să particip la SuperBlog 2020, ediția de toamnă.





         Să revenim la „multă mobilă” și la Favi.ro (exact! Ce spirit de observație aveți dragii mei). Canapele, biblioteci, tablouri, pături = Favi.ro = creația din livingul meu = sursa mea de inspirație, locul meu de liniște, căldura mea sufletească, „buldozerul care i-a derutat pe mulți”, toate acestea nu erau posibile fără Favi.ro (șșșșt micul meu secret pe care l-am deconspirat acum). Ei au făcut posibil ca „poveștile” mele să prindă viață.  

        Dragile mele, canapeaua mea este des invadată și de Bijoux (cățelușul din imaginea de mai sus) care mereu stă și se ghemuiește lângă mine, așteaptă cu nerăbdare să termin de scris ca apoi să fugim în dormitor și să se bată cu noi pe, perne. Eu cu soțul meu trebuie să îi facem loc fix în mijloc unde stă ca un „belfer” cu lăbuțele în sus. Nu pot să îl contrazic (avem un dormitor „divin”). Este un apartament, dar Favi.ro l-a transformat într-un „palat” unde eu cu soțul meu suntem regina cu regele,  fetița este prințesa și Bijoux prințul. 

        Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020.


xoxo jolly 











        

Comentarii