„Ca-să” vindem- ieftin ... zic, voi ce aveți în plan ?

 



         Gata v-ați decis asupra materialelor ? Dar cum este proiectul ?Arhitectul vă satisface doleanțele ? Ce pot spune, și noi ne-am decis, am strâns cureaua, cu „starea de urgență”am turbat amândoi în apartament așa că am luat „frâiele”  (loc de casă aveam), dar să o construim, mai greu cu finanțele ...Darrrrrrr să „bată tobele” ne mutăm la casă!!! Ușor, ușor nu vă „ambalați” așa repede (că suntem noi destul în priză), ne trebuiesc lucrurile necesare, adică „faimoasa” listăăăăăăă. (vorba aceea arhitectul meu/nostru propriu și personal este iubitul meu soț). Ca orice cumpărători de materiale de construcții ne-am dat seama că stăm și „alergăm” după distribuitori și „vânăm” prețuri cât mai accesibile, dar să nu omitem că dorim și calitate... Așa că ne-am interesat pe „Sfântul net” și ce să vezi Vindem-ieftin.ro ne-a plăcut „buzunarului” raportul calitate/preț este fantastic plus sloganul (dacă îmi permit să spun așa) este „De ce suntem unici? La noi marfa nu mai trece prin depozite sau hipermarketuri ca în comerțul tradițional! Într-un cuvânt, scurtăm drumul de la producător la tine!” , noi am înțeles mai pe scurt „scutești bani, scutești timp” .Nu am mai stat pe „gânduri” (am mai scris eu în „diferitele”mele articole fraza „să nu cădem pe ele ca ne rupem gâtul”) și cu frica să nu avem „gâturile fracturate” ne-am „afundat” în cercetarea acestui site. Am „descoperit America” pe el și Grupul VIP dedicat  clienților interesați de materiale de construcții din minimum trei sau cinci categorii diferite vor putea comunica oricând au nevoie de informații cu consultanții Vindem-Ieftin.ro și vor primi suport dedicat pe toată durata procesului de ofertare, precum și condiții speciale de livrare. Ce îți poți dori mai mult????? Eu știu, și am să încep acum să enumăr în urma discuțiilor cu unul din consultanții lor (acesta mi-a răspuns foarte punctat pe subiect și cu explicațiile de rigoare): 

  1. Țiglă ceramică – tigla cu care se realizează acoperișurile, realizată din ceramică (carămidă arsă) și este mai calitativă
  2. Acoperiș – partea ce acoperă o casă, un bloc, etc...
  3. Tencuială decorativă Weber – este tencuiala, marca Weber, care se aplică pe fațadele caselor, blocurilor și care dă un aspect estetic. Se aplică drișca. 
  4. Cărămidă aparentă – sunt ștraifuri (bucați) de caramidă subțiri ce se aplică pe construcții, atât la interior cât și la exterior în scop decorativ. 
  5. Fier beton – este fierul care se utilizează la armarea construcțiilor. Calitatea lui poate fi: PC52, PC60, OB37, dar în ultima perioadă acestea nu se mai folosesc și se folosește calitatea BST500,
  6. Șipcă metalică mat duo – este șipca cu profile estetice utilizată la  imprejmuiri (realizarea gardurilor pentru case). Șipca metalică este fabricată din bandă metalică pe linie de profilare automată, materia primă fiind Aluzinc® sau tabla zincată prevopsită. Mat duo = vopsită mat pe ambele parți,
  7. Lemn compozit WPC - Profile de Lemn Plastifiat pentru Terase și Pișcine. Este lemn stil Deck (rezistent la umiditate).
  8. WPC - Wood Plastic Composite
  9. Ferestre de mansardă – sunt ferestrele realizate în acoperișurile caselor. Se numesc lucarne, rolete (ex: ferestrele Velux). 
  10. Fototapet – este un print de mari dimensiuni ce reprezintă o imagine fotografică imprimată pe un material impermeabil. 
  11. Tapet - este un material din hârtie, PVC, mătase sau pânză cu desene decorative, care se aplică pe pereții interiori ai unei clădiri în loc de zugrăveală.
  12. Faianță - este un material realizat din ceramică glazurată (acoperită cu smalț). Faianță (material), material ceramic folosit în olărit sau construcții; Faianță (material), material ceramic folosit în olărit sau construcții.

    Pe noi, Vindem-Ieftin.ro  ne-au cucerit din prima vizualizare, nici nu vreau să comentez detaliile pe care le-am aflat (de ne-am schimbat toată viziunea asupra „casei” pe care o avem în plan).

    Sper din tot sufletul să găsiți dragii mei acest articol inspirațional pentru „casa de vis” pe care o aveți „ticluită” în minte. Eu am scris cu mare drag pentru SuperBlog 2020.





    xoxo jolly

 

Comentarii