Tendințe ... Toamnă ... WaW ... #WeAreTheAnswear


                     Tendințe ... Toamnă ... WaW ... #WeAreTheAnswear 


     Pot să îmi permit să zic un lucru ... cu toții în momentul când ne pregătim de o nouă zi , ne gândim  „Dar astăzi cu ce mă îmbrac ?????” , mai ales noi femeile , deși , avem șifonierele sau (ca să fiu în trend ) dressingurile pline , mereu ne facem auzite de tot „cartierul” cu expresia „Nu am cu ce să mă îmbrac !!!”... cu toate că , dacă intredeschizi ușa dressingului cad „buluc” peste tine hainele ... dar tot nu ai cu ce să te îmbraci ... hahaha 

                                                     



      Dar să nu disperam , dragele mele , sigur există o soluție în „maldărul” de haine în care tocmai te-ai „scufundat” . Cum ar fi , un exemplu cât mai simplu : ce anotimp suntem , care sunt tendințele și piesele vestimentare pe care le adori și de-abia aștepți să le pui în această toamnă (chiar a venit toamna , deși ploioasă  și câteodată iți dă impresia că te „pleoștește” , tot are un „charm” aparte ) ...

     Ți-ai pus în ordine „listuța” și începi „operațiunea - îmbrăcarea”.
     Tendințele acestui anotimp , pe mine personal mă „coafează” perfect , de ce spun așa ? Ei bine carourile , nu există anotimp rece fără ele , dar și fără nuanțele pe care le au cum ar fi : bej , maro , gri , negru chiar și verde-închis (WaW dacă mă întrebați pe mine , ador verdele mai ales pe cel închis ) . Așa că încep cu sfarșitul și îmi aleg eșarfa pe care vreau să o asortez la o „mantie” (și nu glumesc , paltoanele statement sunt super în trend , umeri proeminenți , gulere supra-dimensionale , carouri , animeuri ... vis).
Să mai fac o paranteză (ca să nu vă plictisesc , nu altceva) , tocmai citesc o carte intitulată „Sodoma - de Frederic Martel” , în această carte este expusă viața de la Vatican , dar pe mine mă duce gândul la robele episcopilor și preoților , gând pe care îl asociez cu „mantia” pe care am să o îmbrac . Nu vreau să uit de bluza Karl Lagerfeld  și pantalonii scurți Answear Lab . Piesa de rezistență adăugată acestei ținute sunt ghetele Karl Lagerfeld , pe care le ador și nimic mai mult ...
    Ca să vă faceți o idee , despre ceea ce am „pălăvrăgit” eu , am să vă inserez câteva poze cu costumația pe care mi-am ales-o :






   
    O să îmi spuneți că am omis „ceva” ... da , așa este , dar este intenționat acest lucru , deoarece sunt două accesorii pe care vreau să le evidențiez separat cum ar fi poșeta Moschino cu pata roșie de culoare și nu în ultimul rând umbrela Moschino „roșie ca focul să-mi surâdă norocul” :




       Sper din tot sufletul ca acest articol să vă inspire , acesta a fost scris pentru SuperBlog 2020 .



      xoxo jolly 

Comentarii