Bebeluș, Bebeluș ... Pluș, Pluș ... Vine, Cum, Ce, Când, Unde ???


         Bebeluș, Bebeluș ... Pluș, Pluș ... Vine, Cum, Ce, Când, Unde ???


                                        Aceste poze sunt din arhiva personală

       

       Și uite așa te trezești părinte , cel mai frumos sentiment pe acest Pământ , nu ai cum să îi atribui un termen de comparație și nici o metaforă nu poate să descrie sentimentul pe care-l trăiești atunci, când, strângi „o mână de om la piept” (dupa ce ai așteptat cu nerăbdare 9 luni bune). Noi părinții suntem în extaz când „finally” vezi , simți , miroși , numeri degețele, auzi, ce să mai o lungesc devii „un întreg”...  

      Ca orice părinte trebuie să mă „plâng” sau mai bine zis „să imi vărs” emoțiile trăite pe, perioada sarcinii, pregătirile pe care le-am făcut , schimbarea radicală a locuinței, a stilului pe care îl aveam înainte sa fiu însărcinată. 

      Ei bine, știind ca totul funcționează normal , ritmul zilnic este același, te trezești într-o farmacie căutând pastile pentru răceală, dar pentru faptul că simți că ceva este schimbat la tine ceri și un test rapid de sarcină. Până ajungi acasă , să îl faci, ai impresia că totul merge împotriva ta: traficul este de „cacao”, telefonul suna într-una, toată lumea are ceva de împărtășit cu tine și tu de fapt nu „dai doi bani” în acel moment, deoarece gândul tău este fix la acel test pe care îl ai în „punguță”. Ajungi acasă, fugi la baie și dupa 5 minute „infernale” de așteptare ieși „urlând” din „toți plămânii”o să avem un bebe! Așa începe dansul în casă, dar și „listele”: la ce doctor mergem?, analizele  pentru amândoi părinții, ce alimentație o să avem?, camera pe care urmează să o mobilăm, cărucior, biberoane, sterilizator, baby-monitor, dar nu în ultimul rând stocarea țesutului de cordon ombilical ca sursă de celule stem.  Pe lângă toate aceste „liste”și „întrebări” evident suni părinții, socrii și prietenii, de unde mai „storci” una două informații precum, una din prietenele mele mai are o lună până naște și mi-a recomandat Cord Blood Center, aceștia oferă chiar și recoltarea placentei și recoltarea ei ca celule stem. 

     


     Așa că, nu mai stau pe gânduri pentru că risc să cad ...hahaha și accesez internetul și tastez Cord Blood Center pentru a putea obține cât mai multe informații. Site-ul este ușor accesibil, informațiile sunt „mură în gură”, găsești absolut tot ceea ce îți trebuie pentru a te putea documenta și încă un lucru care mi-a atras „ochiul” este „Pachetele de recoltare CBC vă oferă posibilitatea recoltării celulelor stem din diferitele surse disponibile la naștere: sângele ombilical și placentar, țesutul de cordon ombilical și placentă.Suplimentar vă oferim posibilitatea achiziționării unuia din pachetele de screening pentru nou născut.”

     Totul începe să se materializeze, văd cum prinde culoare „sarcina”, suntem în extaz, lacrimile sunt de necontenit, exact cum spuneam și la începutul acestui articol, nu am cuvinte să pot exprima sentimentul care mă/ne copleșește, trăirile care ne încearcă, cu un ochi plângem cu celălalt râdem ... Miracolul nașterii este sublim !


   Vă mulțumesc celor care îmi împărtășiți aceste trăiri citind acest articol pe care l-am scris pentru SuperBlog 2020 .


       

                              


xoxo jolly

Comentarii