Nebunia magiei intr-o " pulverizare " ...




       " Just add water " și magia se dezlănțuie într-un vapor de parfum adus de vânt în momentul când încerci sa tragi aer în piept  ......... mmmmmm , ce mireasma " îmbătătoare " a Parfumului Mad Potion  simți ca îți " înnebunești porii nazali "  ... 
        Frumusețea unei magii consta în felul preparării poțiunii "miraculoase" , care sa te facă sa îți dorești mereu sa simți ca plutești în momentul când inspiri " aroma " vrăjii desăvârșite ...
       Un parfum este făcut ca și un farmec care îl arunci pe cineva pentru a-i atrage " atenția " ( mult tânjită de tine ) . 
       Spre exemplu ; azi in drumul meu spre a-mi scrie acest articol m-am oprit asupra unui bol ( nici mic dar nici mare ) , acesta era din cristal bine finisat cu modele florale superbe , ma tot uitam la el ca la un simplu obiect care
ți-l achiziționezi pur și simplu ca " da bine " în " colecția " veselei ... ( eram un pic trista , " gratie " unor evenimente din ziua aceasta )  asa ca am hotărât sa arunc în el : frustrările , nebunia , iubirea , dorul , gelozia , zâmbetul , flirtul și am amestecat ... fetita mea îmi da peste mâini și îmi pune " veselia , rozul , movul , sclipiciul  " sa le adaug în compoziție ... iau " bolul " 
într-o mana și încep în a " combina " într-o forma energica aceste " ingrediente " ... Pe fruntea mea se făcuseră brobonele micuțe de " sudoare " ( munca mea începea sa se materializeze ) , una din brobonele se combina cu încă doua și se " preling " în amestecul meu " magic " ... Continui " sârguincioasă " ( job-ul început ) ...
       Din " ingredientele , plantate " în " bol " simt un " parfum nebun " care încearcă sa ma " acapareze " în totalitate , începând de la firele de par pana la degetele de la picioare ... realizez ca acest " Madness " emanat de "compoziția" mea ma face sa " levitez " ușor și totul în jurul meu , se transforma într-un "basm"............
       Mad Potion fragrances este parfumul care de fiecare data o "comite" când îl pulverizez ... trăirile intense și "îmbătătoare" sunt redate la fiecare "strop" care îmi atinge fin pielea ...


        Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015


       xoxo Jolly 


Comentarii