Aventuroasa Rapunzel :)





      






        Știi , ma gândeam sa îți pot descrie o minunata " aventura " a parului meu , care mai mult sau mai putin seamănă cu cel al ( lui ) Rapunzel << blond , lung , reflexii aurii ... >> , minunat s-ar putea spune într-un singur cuvânt . (sunt mandra de el recunosc ) ... 
       Într-o zi ( nu de mult ) un var de-al meu s-a gândit sa îmi " comunice " ca ar trebuii sa merg pana la asigurări . Eu , uimita și mirata , l-am întrebat : pentru ce sa merg într-acolo ? El mi-a răspuns : " Trebuie sa îți faci asigurare pentru par !!! " ... " Doamne ! am exclamat , de ce as face asta ? " răspunsul lui a fost pe cât de simplu pe atât de la " obiect " : " La cum arata parul tău de frumos , mi-ar fi mila sa pățească ceva . Asa mai bine îl asiguri și scapi de o grija în ceea ce-l privește ! " ... 



      I-am spus atunci ca am doctorul meu personal de par care ma ajuta întotdeauna sa obțin " look-ul " inclusiv sa îl stilizez după propriul meu plac .
      Printre altele , i-am explicat despre produsele romanesti de calitate care ma ajuta sa mi-l " mențin " asa .
      Totuși trebuie sa povestesc și despre " acea aventura " menționată la începutul articolului ... Mai pe " inserat " primesc un telefon de la un prieten ( eu doar ce ieșisem din baie cu turbanul pe cap , deoarece doar ce îmi spălasem parul << aceasta operațiune cu tot cu  uscat  ii aloc în general 3 ore minim :) >> ) , amicul meu îmi spune sa ma " echipez urgent " ca sa îl însoțesc pana la verișorul lui ( care doar ce sosise din Italia cu prietena ) și sa ma dau drept " iubita " lui încercând sa salvez aparentele și sa acopăr ceea ce de fapt se întâmplă în relația lui " actuala " ... Săritoare de fel , evident am acceptat, dar fără sa realizez ca eu eram cu " turbanul " pe cap :)))) ... Închid telefonul ( aveam la dispoziție o ora , pentru mine însemna - 5 minute ) , pun în " funcțiune " " profesionalismul "  îl usuc bine bine bine ( parul evident :) ) apoi în graba pun placa sa se încălzească . Intre timp mai vorbeam și la telefon ( femeile nu pot pana nu povestesc intre ele ce se întâmplă ) mai " aruncam " un fond de ten pe fata , mai băgam o mânecă la rochiță ( Napoleon era minciuna pe lângă mine ) ... Placa mea pusa la " încins " era " clocotita " deja :))))) ieșea fum  :)))) ... apuc în graba placa ( podoaba mea capilara după uscare arata ca Lion King în acțiune sau Jackson Five :))) ) încerc sa îmi fac câteva " brazde " și ........ " minune " ma ard pe gat cu ea , dar ce arsura de toată frumusețea .... prinsese o forma a " doua buze " de numa' numa' ... am zis ca nu este adevarat , usturimea era de nedescris , eu eram jumătate Leu jumătate Pisica Jumulita , momentul a fost ....... nu mai are rost sa menționez , însă am făcut fata cu brio acelei seri " mirobolante " , parul meu într-un final a fost superb datorita și mulțumită  Farmec  ....
         
       Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015






  xoxo Jolly 








Comentarii