Nebănuite sunt căile " cauciucului "



       Daca te-ai trezi dimineața și ai observa ca totul sta pe loc , numai tu te poți mișca în rest lucrurile în jurul tău sunt total " neînsuflețite " ??? 
      Cum ai reacționa ? 
      Imaginația mea într-o astfel de ipostaza a început sa o ia razna , deoarece as spune ca ne aflam într-un mare " impas " și ne-am întoarce un pic în 
"pre-istoric" ... 
Asa încerc sa deslușesc "misterul" timpului oprit ma "echipez" aproape instantaneu și dau sa fug la mașină când surpriza ma simt ca într-un film prost regizat cu titlu mare "Flintstone" ( renunț la ideea mașinii pentru ca nu am anvelope ) , drept urmare o iau "easy" pe "strasse" ... îmi aduc aminte de lista de cumpărături care o am în buzunar ( nu strica un pic de "shopping"  când nu ai cui sa dai bani :)))) ) , dar în mintea mea îmi "trazneste" o idee : dacă la mașină nu aveam cauciucuri la o fabrica de pâine , cum poți scoate pe " banda rulanta " o întreagă producție de pâine , când lipsește cu "desăvârșire" banda transportatoare de cauciuc ? Ma îndrept către una din făbricile de pâine , care cu stupoare realizez ca nu mai fusesem în ea de când eram mica și mergeam cu bunicul meu sa vad cum se produc diferite "chestii" ( exp. pâinea , vinul , metodele de stocare și inventariere într-o tabără de copii și multe altele ) ... Ajung la acea fabrica și intru mare îmi este uimirea când vad o "conglomerare" de oamenii , unii blocați la niște mese imense frământând aluatul , alții presărau faina , alții care mestecau  în cazane mari amestecul făcut pentru aluat , alții puneau pâinea în cuptoare , alții o scoteau și tot asa , însa nu observ benzile transportatoare , în schimb foarte multi oameni care s-au oprit în timp ce lucrau ... 
      Ceea ce iar mi-a dat de gândit dacă nu exista acele benzi transportatoare de uz general toți acei oameni care "lucrau" pana sa se oprească timpul nu au cum sa fac fata unui volum mare de fabricație , deoarece fără banda de cauciuc pe care toate sa "ruleze" pentru o producție "industriala" , îți trebuiesc mult prea multe "mâini de lucru" (din perspectiva care eu vedeam , toți ar trebuii sa lucram doar într-o fabrica de pâine sau în silozuri sau în orice fel de fabrica cu producție mare ) ... 
      Asta nu ar fi nimic dacă ne-am gândi la fabrica de reciclare unde toate "gunoaiele" sunt sortate tot cu ajutorul unei benzi de cauciuc pentru ei cum ar trebuii sa funcționeze lucrurile ? Manual ? Munca ar fi "asidua" putin zis ...
      Recunosc , fără cauciuc viata noastră este mult mai grea și "anevoioasa" în mare parte noi depindem de cauciuc , avem nevoie de el pentru a ne face viata mai ușoară , în unele cazuri pentru a ne proteja ( cum ar fi mănușile de uz casnic sau medicinal ) ...
      Noi nu suntem cauciucul , dar acesta ne "face" pe noi !!! 




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 .




xoxo Jolly 



















Comentarii