Visătoare , naiva , temătoare !!! ( am toate defectele și slăbiciunile omenești la pachet )



        Pe scurt un titlu caracteristic " adjectivelor " care îmi sunt atribuite de către persoane foarte apropiate mie ...
        Sa visezi la ceva frumos nu este greșit , însă ,  pe zi ce trece visele îmi sunt spulberate prin promisiuni care , sincer, m-am saturat sa le aud , planuri care  (deși nu-mi fac niciodată , dar alții îndrăznesc a-mi face ) nu se materializează niciodată ...
        Am renunțat de nenumărate ori la Mine pentru a fii fericit El , dar , El a fost una din dezamăgirile mele sufletești pe care încă le regret pentru ca nu am fost în stare sa ma apreciez  și m-am lăsat pe Mine pe ultimul loc ...
" - Ești cea mai mare dezamăgire a mea. 
   - Dezamăgirea asta te-a iubit mai mult decât s-a iubit pe sine. Poate de aceea nu a reușit să fie la înălțimea așteptărilor tale, fiindcă nu și-a mai dat sieși nimic. Ți-a dat ție totul. "

 Fluturi - Irina Binder 



         Credeam cu o naivitate " oarba " ca pot construii ceva pentru Noi , însă m-am înșelat , totul era înălțat pe exterior , în interior am lăsat aceeași cămăruță cu un singur gemuleț suspendat , care din când în când mai "arunca " o raza care abia ca luminează încăperea sufletului meu ...
        Cu toate ca ma aflam pe o scara destul de sus , am coborât " ștacheta " pentru a-l putea " ridica " după mine ... dar ... El nu a urcat , iar Eu încă ma chinui sa ajung acolo unde eram ...



        Într-o zi ( după furtunoasa despărțire de acel El ) mi-a apărut cineva în fata mea ... vorbele lui promiteau multe , multe , multeeeee ... surpriza , amăgitoare au fost promisiunile , speranțele mele au fost spulberate și distruse ... cred ca nici uraganul nu m-ar fii distrus asa cum aceste "cuvinte deșarte " m-au răpus ... 
       Trebuie sa recunosc ma simt de multe ori la capătul puterilor , deoarece loviturile " sentimentale " pe care le primesc îmi termina inima de tot , este " firimituri " (" m-am saturat sa te repar prostuțo " ) :))) ... capul sus , privirea înainte ( of Doamne de câte ori mi-am spus aceste cuvinte , nu mai procesez când le aud ) ...     
  



xoxo Jolly 



Comentarii