Povestioara .....



  Dario: Bună iubito , te-am văzut tinandu-te de mana cu un alt baiat ...

(dupa o pauza scurta si cu privirea indreptata spre pamant....)

Cleopatra: Noi nu mai suntem impreuna , viata trebuie sa continue !!!

Dario: Da , dar parcă imi spuneai că eu sunt singurul pe care o să-l iubeşti vreodată, singurul pe care nu-l vei uita, singurul care îţi va putea avea inima.

(mistuita si cu inima franta vocea-i tremuranda) 

Cleopatra: Ce te face sa crezi că am minţit?

Dario: Păi dacă era aşa, de ce eşti acum cu el?

... Cleopatra: Dar ceea ce iti spuneam chiar aşa şi este. Doar că m-am săturat să te tot caut, să-ţi tot arăt cât de mult te iubesc şi ţie să nu-ţi pese, să tot plâng din cauză că tu ai plecat, să sufăr atât. M-am săturat! Nu voi iubi pe nimeni cum te-am iubit pe tine, sunt sigură, tu ai fost prima mea iubire dar nu ultima! Asta nu înseamnă că dacă te-am iubit şi dacă încă te mai iubesc nu mai pot fi cu nimeni. Poate el chiar mă merită, poate el chiar va avea grijă de inima mea, poate pe el chiar îl voi iubi mai mult, poate o sa fiu in stare sa trec peste iubirea ce eu ti-o port si sa ma indrogostesc de el , cel care in acest moment ma face fericita si imi sterge lacrima si imi astupa golul din inima lasat de tine Dario ......

Dario: Of , bine ......  Îmi pare rău că...

  Cleopatra: Că ai plecat? Că ţe-a durut undeva de mine şi de sentimentele mele? Că ai râs când eu plângeam şi tu ştiai de ce..? Da! Ar trebui să-ţi pară! Ar trebuii să-ţi pară rău că nu mai sunt acea fata naiva care eram să te primesc de 2 miliarde de ori înapoi indiferent de cât greşeai, ar trebuii să-ţi pară rău că m-ai pierdut! Ar trebuii..... nici nu mai are rost sa continui tu stii deja ...

  Cleopatra pleacă, fără să mai privească înapoi dar cu lacrimi în ochi şi cu o durere imensă în suflet. Deşi încă-l mai iubea şi încă-i mai apăreau în minte acele amintiri şi clipe cu el... ştia că nu a meritat-o niciodată,  dacă o merita nu ar fi lăsat-o să sufere, nu ar fi părăsit-o, nu şi-ar fi bătut joc. 

  
  Dario, a realizat într-un final ce a pierdut şi oricât ar încerca să schimbe situaţia este prea târziu. Atunci când ai şi nu apreciezi  fi  sigur c-ai să pierzi !!!"
                      

                                                


  xoxo Jolly

Comentarii