Credinta........mit-legenda, real-ireal, sfant-demonic ce se intampla???



Ne putem numi credinciosi, daca atunci cand iesim din Biserica injuram, juram stramb, umilim oamenii din jurul nostru ?? Nu sunt o credincioasa "fanatica" , nu stau toata ziua in Biserica sa ma rog , nu tin posturile care trebuiesc , insa , am credinta ma rog de cate ori am ocazia , ma inchin in fata Bisericilor, vizitez lacase Sfinte , dar este de ajuns? Ii multumesc Lui cand trec peste un hop mare , peste o cumpana si totusi simt de multe ori ca nu este suficient ceea ce fac!!!
Ma simt de multe ori neputincioasa urmarind necazurile din jurul meu                (nu ma refer ce ma vizeaza pe mine , vorbesc in general) .





Sunt atatea povesti Sfinte frumoase incat nu reusesc sa ma informez despre toate , dar am placerea sa povestesc cel mai mult despre Arsenie Boca - Manastirea Prislop . Ceea ce a putut face acest Mare om ramai mut , asurzesti instant , El insusi a fost o minune pe pamanturile romanesti! Am facut in asa fel incat sa pot ajunge la mormantul lui , emotia care m-a coplesit in acel moment este inimaginabila, am izbucnit in plans fara a gandi ceva, fara a rosti ceva , efectiv lacrimile nu conteneau sa se mai opreasca si daca te retrageai un pic din puhoiul de oameni stransi la mormantul Lui ii simteai prezenta . A fost mirific , desi cand am ajuns acolo ploua aproape torential , acolo unde era mormantul nu pica un strop , totul era plin de flori , flori aduse de noi pelerinii . Miresmele florilor erau divine si locul acela divin . Cat timp acesta traia a facut minuni precum oameni care nu mai puteau sa mearga el le-a redat "pasul" inapoi, celor muti le-a redat "glasul" etc .
Nu poti sa nu crezi ca forta divina nu ne inconjoara si daca nu crezi asta atunci cand vizitezi Mormantul Sf Arsenie Boca credinta se va naste in tine .


xoxo Jolly





Comentarii