Constatari


Bineinteles , sunt noua in domeniul de blog sau blogger , insa , inainte de a-mi crea un blog personal am stat sa cercetez "piata" .
Un exemplu care mi-a captat atentia a fost pe un blog de fashion (mentionez nu mi-am ales un anume domeniu de blog, momentan al meu va fi un fel de "kitsch" prea urat spus , un amalgam) , o domnisoara era destul de suparata pe lucrurile noi aparute pe piata modei sau felul vestimentar al multor fete - femei care vor sa se adapteze unui stil girlish or incarcat de culori , flori , diferite aplicatii etc. Lumea modei in general este o lume frumoasa , dar trebuie sa ii prinzi toate aspectele plus cand iesi pe strada nu esti o persoana publica , te imbraci cum te simtiti mai bine . Fashionul ca si orice domeniu este greu de priceput   si de interpretat , ori ai inclinatie catre asa ceva ori nu si atunci iti schimbi optiunile !!! Daca ne criticam efectiv pentru ca asa ni se pune noua pata , nu este frumos !!


xoxo Jolly

Comentarii